Beantwoord

Gratis bluetoothspeaker bij verlenging?

• 7 maart 2019
  • 8 reacties
  • 361 Bekeken

Ik heb net m'n abonnement verlengt met een iPhone XS. Daar staat heel leuk bij dat je er een gratis bluetooth speaker krijgt.

Vervolgens, na het verlengen, kijk ik naar de kleine lettertjes en blijkt de actie al in januari afgelopen. Hoe zit dat nou? Krijg ik hem er wel bij en zo niet, dan is het erg lullig dat je wel lekker gemaakt wordt...
icon

Beste antwoord door David 8 maart 2019, 12:59

Hi Tjonkman,

Het lijkt erop alsof de cookies van je laptop dusdanig verouderd waren dat je een oude promotie te zien kreeg. Ik heb het nog nagelopen, maar de promotie is op tijd offline gehaald en was niet per ongeluk blijven staan. Ik kan je niet meer helpen aan de speaker, aangezien de uiterlijke datum van de actie al een tijd is verstreken, sorry!

Als je nog andere vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Waar zie je dat staan dan? Kan je er een screen van maken? @tjonkman ik kan dat nergens vinden.
Op mijn thuis laptop zag ik het ook niet, maar op mijn werk laptop stond het er wel, kijk:

Dit is de url: https://www.t-mobile.nl/shop/product/apple-iphone-xs-64gb-zwart/22021394?ch=es&cc=con&sc=acq&dr=24&pr=GOP21,GAP23,SK393&lp=1 hij blijft het op mijn werk laptop doen, maar op mijn thuis laptop niet.

Hier ook een screenshot van de kleine lettertjes:

Reputatie 7
Badge +20
Ik heb het gezien.

Dit staat er ook duidelijk bij op de bestelpagina.

Koop in de periode van 15 januari t/m 28 januari 2019 een handset en krijg een bluetoothspeaker ter waarde van €300

1. Koop een handset (moet dat niet een headset zijn)?
  2. Ga naar deze site
  3. Registreer je aankoop uiterlijk 10 februari 2019.
jammer dat je dat niet heb gelezen.

Je moet even wachten tot een moderator je kan helpen, meestal reageren ze binnen de 24/48 uur.
of je kan de order annuleren.
Ik snap de verwarring zelf kon ik het niet meer in de shop vinden.☺️
Dank voor je reactie. Ik wacht het effe af. Het is wel hetgeen dat me over de streep trok, aangezien ze wel belachelijk duur zijn (die XS'sen), al ligt dat natuurlijk niet aan T-Mobile.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tjonkman,

Het lijkt erop alsof de cookies van je laptop dusdanig verouderd waren dat je een oude promotie te zien kreeg. Ik heb het nog nagelopen, maar de promotie is op tijd offline gehaald en was niet per ongeluk blijven staan. Ik kan je niet meer helpen aan de speaker, aangezien de uiterlijke datum van de actie al een tijd is verstreken, sorry!

Als je nog andere vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je!
Hi David,

Ik was er al bang voor, jammer.
Misschien wel een idee om de aanbiedingen niet in de cookies op te slaan 😉
Reputatie 7
Badge +20
@tjonkman ik heb ook een XS (Max) en geen dag spijt van mijn aankoop. Samen met het netwerk van TM draait mijn foon als een zonnetje.
Helaas geen actie meer dus, maar wel een top telefoon.😉
Succes met je beslissing.
Fijn weekend!

Reageer