Beantwoord

Gratis FOX Eredivisie

• 19 januari 2018
  • 6 reacties
  • 594 Bekeken

Ik geef geen ene moer om Eredivisie voetbal of anders gezegd dat doet mij absoluut helemaal nix niet.
Sterker nog, door deze op zichzelf wel aardige actie gecombineerd met het leed dat WBA heet is jullie Thuis aanbod jammer genoeg niet concurrerend genoeg.

Doe er in plaats van Gratis FOX Eredivisie een tv opname kastje bij of 1 GB data want dat kost los ook te veel en heeft zelfs KPN met 5 euro voor een GB nog een betere optie.
Gelukkig kan mijn gsm een 2e sim aan.

Gegroet,
ik gok zo een van de trouwste klanten ooit als ik BEN mee tel. vanaf '96 ongeveer.

Ik begrijp dat jullie Gratis FOX Eredivisie er zowat zonder zelf noemenswaardige kosten te maken zo aan kunnen bieden maar 500MB of 1 GB of iets dergelijks zal het verschil toch ook niet maken.
Of verhoog onderhand die hopeloos verouderde 64kb eens zodat die nog een beetje voor wat surfen gebruikt kan worden zonder meteen films te gaan streamen, een 64kb verdubbelaar 2x 3x 10x voor 5 euro bijv. maar in deze helpt alles want met 64kb:?
Ga nooit van z'n never nooit niet 7,50 voor 500MB betalen, kan er lang gehoopt worden
icon

Beste antwoord door Brian 20 januari 2018, 14:15

Hey klantvriendelijk goed om te horen dat je al zo lang klant bent! Naast Fox Sports ontvang je natuurlijk nog extra korting en hoe hoger je bundels of pakket hoe meer voordeel je ontvangt! De basis snelheid wanneer je bundel op is ligt met de meeste abonnementen op 364 kbps. Als je gebruik maakt van Unlimited dan heb je hier uiteraard helemaal geen last van! ;)
Ik kan mij voorstellen dat je Fox wat minder aantrekkelijk vindt als je geen sportliefhebber bent. We zijn aan het kijken naar andere opties maar of en wanneer deze beschikbaar komen is nog niet bekend. Als je geen haast hebt met verlengen heb dan nog heel even geduld, er komt op zéér korte termijn nog wat moois aan waar je hopelijk wél blij van wordt! 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hey klantvriendelijk goed om te horen dat je al zo lang klant bent! Naast Fox Sports ontvang je natuurlijk nog extra korting en hoe hoger je bundels of pakket hoe meer voordeel je ontvangt! De basis snelheid wanneer je bundel op is ligt met de meeste abonnementen op 364 kbps. Als je gebruik maakt van Unlimited dan heb je hier uiteraard helemaal geen last van! ;)
Ik kan mij voorstellen dat je Fox wat minder aantrekkelijk vindt als je geen sportliefhebber bent. We zijn aan het kijken naar andere opties maar of en wanneer deze beschikbaar komen is nog niet bekend. Als je geen haast hebt met verlengen heb dan nog heel even geduld, er komt op zéér korte termijn nog wat moois aan waar je hopelijk wél blij van wordt! 🙂
Hi Brian,

Ik wil bij Ziggo weg en kijk naar de mogelijke aanbieders. Daar ik ook niet veel geef om voetbal, ben ik gaan zoeken of jullie alternatieven aanbieden voor gratis Fox-Sports (ben nl. ook al mobiel klant).

Ik kwam je berichtje tegen en dat is inmiddels ruim een maand oud. Daarin zeg je dat er wat moois aankomt (voor niet-voetbal fans). Ben benieuwd of dat er nog aankomt - of dat je opmerking een losse flodder is gebleken.

Bedankt voor je reactie!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Y-OK,

Er komen zeker mooie dingen aan, maar niet binnen nu en een week. We zijn er in ieder geval zeker druk mee en het is géén losse flodder! 😉
Hi, inmiddels een maand verder en ik ben nu echt Ziggo beu - maar vertik het om een eredivisie live pakket van 7,50€ als gratis geschenk te accepteren om dan later te horen dat er andere keuzes/opties komen.

Hoop dat jullie snel met een alternatief komen zoals -min of meer- beloofd...

Zo niet, toch maar verder schoppen... 😞
Reputatie 7
Badge +7
Iets met een gegeven paard Y-OK maar wordt aan gewerkt! 😉
Hmm... niet echt een gegeven paard hoor - betaal gewoon voor het totale pakket en mijn GSM abonnement. Fox Eredivise is eerder een korting waar ik niets mee kan... :(

Op zich blij dat er "aan gewerkt wordt" - maar begrijp dat er npg geen termijn voor vast staat.

Zal de beslissing dus moeten nemen op basis van de huidige abonnementen van jullie en andere aanbieders en dan Fox Eredivisie niet mee laten wegen. Wil echt van Ziggo af en over op glas.

Edoch bedankt voor je reactie...

Reageer