Beantwoord

Groot prijsverschil bij verlengen

• 18 januari 2016
  • 4 reacties
  • 225 Bekeken

Goedendag,

Ik wil mijn abonnement verlengen. Nou zie ik dat er een onwijs groot verschil in zit tussen de prijzen van de Iphone 6s bij Tele2 en T-mobile. Mijn vraag is hoe dit zomaar kan. Dit is bij de 16gb en de 64gb versie.

Met vriendelijke groet,

Bea Klein
icon

Beste antwoord door Hajar 19 januari 2016, 16:01

Hi Sanne,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt! Alle providers hanteren hun eigen prijzen en dus kan er verschil in zitten. Onze prijzen verschillen ook telkens afhankelijk van de aanbieding die we op dat moment hebben. Hoe zou je het vinden om gebeld te worden door onze collega's van de verkoopafdeling? Dan kunnen jullie samen kijken naar een leuk aanbod!

Ik hoor graag van je of je daar interesse in hebt! 😉
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
dat is toch niet zo moeilijk , concurentie !
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sanne,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt! Alle providers hanteren hun eigen prijzen en dus kan er verschil in zitten. Onze prijzen verschillen ook telkens afhankelijk van de aanbieding die we op dat moment hebben. Hoe zou je het vinden om gebeld te worden door onze collega's van de verkoopafdeling? Dan kunnen jullie samen kijken naar een leuk aanbod!

Ik hoor graag van je of je daar interesse in hebt! 😉
Ik ben telefonisch overdag moeilijk bereikbaar. Kan ik zelf contact opnemen?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sanne,

Dat is natuurlijk ook mogelijk! 🙂 Je kunt de verkoopafdeling bereiken op het nummer 0800-8104. Laat je even weten hoe het gesprek is gegaan?

Reageer