Beantwoord

Groot prijsverschil T-Mobile en Studentmobiel

Reputatie 2
ik wil mijn abo verlengen en keek op de site,voor een lumia 640 xl........deze kost 164,95 met korting er af terwijl .....het zelfde toestel bij studentmobiel met verlening 73 euro kost...ik vraag me af hoe dat mogelijk is.

met vriendelijke groet,
Ipie
icon

Beste antwoord door Amy 21 oktober 2015, 14:45

Hey Ipie,

Welkom terug op het forum, dat is een tijdje geleden! 😉

Ik zie inderdaad dat je mag verlengen! Ik snap dat je bent gaan vergelijken, goed dat je deze vraag stelt. Andere bedrijven, zoals Studentmobiel, verzorgen hun eigen voorraden en inkoop. Hierdoor kunnen zij ook zelf de prijzen van de toestellen bepalen. Had je gezien dat je ook minder in één keer kunt betalen voor het toestel en dan ook een klein gedeelte per maand kan betalen? Je hoeft het toestel namelijk niet in één keer af te betalen.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt? We helpen je natuurlijk graag hier!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Ipie,

Ik zie inderdaad dat je mag verlengen! Ik snap dat je bent gaan vergelijken, goed dat je deze vraag stelt. Andere bedrijven, zoals Studentmobiel, verzorgen hun eigen voorraden en inkoop. Hierdoor kunnen zij ook zelf de prijzen van de toestellen bepalen. Had je gezien dat je ook minder in één keer kunt betalen voor het toestel en dan ook een klein gedeelte per maand kan betalen? Je hoeft het toestel namelijk niet in één keer af te betalen.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt? We helpen je natuurlijk graag hier!
Reputatie 2
Amy schreef:

Hey Ipie,

Reputatie 2
ik kan het per maand betalen maar dan nog het grote prijs verschil......ik ga er eerst nog eens even over na denken of ik wel bij tmobile blijf.......ben al lang klant..maar als je niet oplet betaal je bij jullie meer dan het dubbele voor het zelfde toestel als bij student mobiel.......vreemde manier van omgaan met trouwe klanten.

groeten ipie
Reputatie 6
Badge +17
Hi Enschedeer,

Zoals Amy heeft aangegeven doen bedrijven zoals Studentenmobiel groot inkoop waardoor de prijzen van hun toestellen wat lager uitvallen. Wij bieden onze klanten de mogelijkheid om zelf te bepalen hoe ze voor het toestel willen betalen. Als je minder in één keer wilt betalen dan kun je ervoor kiezen om dat maandelijks af te betalen.

Hoe zou je het vinden om gebeld te worden door onze collega's van de verkoopafdeling? Misschien kunnen we jou wel een leuk aanbod doen!

Laat ons weten of je dat graag zou willen en welk tijdstip jou het beste schikt! 🙂
Reputatie 2
Nee hoor ik hoef geen verkoper aan de telefoon...... Met een zogenaamd leuk aanbod
Hoi enschedeer.

Als je via studentmobiel bij T-Mobile verlengt, blijf je gewoon klant met hetzelfde klantnummer (zolang je op 'verlengen' drukt ergens op hun website, niet een nieuw abonnement afsluit) en dus ook je eigen telefoonnummer, geen aansluitkosten, eventueel je T-Mobile Extra punten als je daar aan meedoet. Het enige wat er dan wel anders is, is dat je de reparatie-aanvragen bij hen zal moeten indienen, in plaats van bij T-Mobile. En uiteraard de prijs, zoals de medewerkers van T-Mobile hierboven hebben uitgelegd.

Wat let je om via studentmobiel een verlenging aan te gaan? Als die prijs beter bevalt en je bent na 24 maanden goedkoper uit op die manier, waarom niet? 🙂 Ik heb er nooit naar gezocht, maar waarschijnlijk hebben ze ook leuke aanbiedingen voor de concurrerende providers, aangezien partijen als studentmobiel bij tenminste alle hoofdproviders contracten aanbieden.

Reageer