@Maik...
Hallo
Noem eens bedragen want op deze manier is het moeilijk je te helpen.
19.95 zou 20.29 mogen zijn. Dan hebben we het over btw verhoging van 19 naar 21%
Maar geen 29 of 39 euro. Snap je waar ik naar toe wil?
@Maik...
Hallo
Noem eens bedragen want op deze manier is het moeilijk je te helpen.
19.95 zou 20.29 mogen zijn. Dan hebben we het over btw verhoging van 19 naar 21%
Maar geen 29 of 39 euro. Snap je waar ik naar toe wil?
@Minty 30 september heb ik het abonnement besteld. Maar dan zou die ene dag dus betekenen dat ik in totaal veel meer betaal dan ik eigenlijk had gedacht?
@edro @Minty Ten eerste bedankt voor jullie reacties.
@edro Ik tekende op 18 oktober via GSM Topdeal een contract voor een bedrag van 20,95. Ik dacht dat het bedrag van 20,95 inclusief de 21% btw was.
Bij m'n eerste factuur bleek dat het bedrag van 20,95 inclusief 19% btw was, dus werd er over het bedrag van 20,95 nog een extra belasting geheven.
Dit is zoals je zegt niet een groot bedrag (20,95 gaat naar 21,30 per maand). Maar het idee dat het bedrag na het tekenen van het contract nog eens omhoog is gegaan vind ik vervelend. (Inderdaad over 24 maanden zal ik 8,40 meer betalen).
@Minty De bedragen van het eerste factuur ken ik, het is inderdaad hoger uitgevallen door de aansluitkosten van 30,00.
@Ron78 Daarom vond ik het ook zo raar dat er maandelijks nog 35 cent bijkomt, ik dacht dat de bedragen op de site van GSM Topdeal inclusief de 21% btw waren. Maar ik heb me maar bij de verhoging neergelegd
Was het maar waar. Dit abonnement heb ik ook afgesloten op met ingang van 22 oktober. Helaas is de korting voor 24 maanden niet op de factuur verrekend. Ik moet dus meer dan 50 euro betalen ipv de afgesproken ca.25 euro. Na contact met T-mobile is dit niet opgelost, ik moest mijn contract naar ze opsturen. T-mobile kon of wilde zelf niet nagaan wat voor contract ik met ze had. Telefonisch contact opgenomen met GSM topdeal. Daar vertelde iemand mij dat T-mobile fouten had gemaakt met de BTW verhoging waardoor een aantal klanten geen korting kregen op de factuur. GSM topdeal gaat nu actie ondernemen nadat ik de factuur naar ze heb gezonden. Dank je wel t-mobile voor de medewerking, niet dus. In plaats van fouten toe te geven de klant moeite laten doen om te bewijzen dat de korting echt is afgesproken. Na jaren abonnement te hebben bij ze is dit hun dank
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.