Vraag

GSM Topdeal en contract T-mobile



Toon eerste reactie

67 reacties

Reputatie 5
Ik kan in de T-Mobile prijslijst van de bundel nergens lezen, dat deze bundel een zogenaamde vaste bundel is!
Er staat letterlijk op de site van GSMTopdeal dat deze per maand is stop te zetten.

Ik zet dit topic morgen door naar een T-Mobile Moderator, met de vraag of hij er naar wil kijken.
Reputatie 5
@hendrik8,

Edro heeft mij gevraagd om even naar je klacht te kijken. Ik begrijp dat je alleen gebruik van de Bel & Sms & Web 250 wilt maken en de Internet Smart Start bundel wilt laten vervallen? Als je dit nog even wilt bevestigen in een reactie op dit bericht dan annuleer ik de Internet Smart Start bundel voor je.
Reputatie 5
daar is Anne-Marie!!!! mijn favo moderator! Nu komt het goed!  :D
Beste Anne-Marie,

Hierbij bevestig ik dat ik de extra bundel van 200MB uitgezet wil hebben.
Ik hoop dat je de betreffende konversatie hebt gelezen.
Ik blijf het vreemd vinden dat de extra bundel eerst verbruikt dient te worden alvorens de standaardbundel wordt aangesproken, aangezien deze extra bundel een lagere snelheid heeft.


@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/hendrik8-266757/",

Edro heeft mij gevraagd om even naar je klacht te kijken. Ik begrijp dat je alleen gebruik van de Bel & Sms & Web 250 wilt maken en de Internet Smart Start bundel wilt laten vervallen? Als je dit nog even wilt bevestigen in een reactie op dit bericht dan annuleer ik de Internet Smart Start bundel voor je.

Een twee jarig abonnement afgesloten met 50% korting via anwb advertentie bij GSMTOPDEAL nu verandert naar een jaar de prijs van de maand tarief,zonder korting,dit klopt niet,wat is er mis,
Alweer krijg ik mijn korting niet op mijn in september afgesloten abonnement via GSM topdeal. Ondanks de toezegging per e-mail van T-Mobile dat na de 1e factuur waarop de korting niet was verrrekend  het de volgende maand verrekend zou worden heb ik weer een nota gekregen voor het hele bedrag. Dat is dus al meer dan 50 eruo teveel berekend over 2 maanden. Ik ga dit bedrag absoluut storneren. Ik hoop dat het nog ooit goed komt......

met vriendelijke groet,

Wilma
Goedendag,

Ik heb ook een contract afgesloten bij gsm topdeal.
van 17,45 plus extra internet bundel voor 1 euro.
Dit heb ik in 11 oktoker afgesloten.
De eerste factuur was ruim boven de 45 euro.
Ik heb toen op het forum rond gekeken of er meer mensen waren met dit probleem.
Dat was dus zo, en er werd vermeld dat dat op de volgende factuur opgelost zou zijn.
Nu heb ik net de nieuwe factuur gekregen en dat is het normale abonnement prijs van 38,13 euro en dan zit de extra internet bundel er nog niet eens bij.
Kan hier eens naar gekeken worden?

Groet,
Reputatie 5
ik ben benieuwd hoe het met mij gsmtopdeal abo gaat.. zal eerdaags de eerste rekening wel te zien krijgen... 
Reputatie 5
nou, de eerste is binnen.. Iets meer dan 18 euro, buiten de overige kosten om, ipv de afgesproken 17,45 incl 21 % btw.  Ook bij mij hebben ze de oude netto prijs (iets meer dan 16 euro ex btw) opnieuw berekend met 21% btw. ) 

Technisch gezien niet erg netjes van GSMtopdeal, aangezien een ieder die voor de verhoging van de BTW dus nu gemiddeld een euro per maand meer betaald voor precies hetzelfde abonnement, waar de rest gewoon 17,45 betaald. Ik heb ze al een mail gestuurd met mijn bevindingen.  

(ja wat is nou die ene euro? dat is een supertrage Internetbundel van 200MB extra, of, 24 euro tijdens de looptijd van het contract, of 24 euroknallers bij de Mac.)
Reputatie 5
@ron78

Heb jij het contract afgesloten voor 1 okt ( ook al is het later ingegaan ) dan is een btw herberekening terecht.
Afgesloten na 1 okt met de incl btw prijs van VOOR 1 okt op overeenkomst, dan is deze bindend.
Ook al hebben ze een rekenfout gemaakt. Consumenten mogen namelijk van een incl btw prijs uitgaan.
Reputatie 5
ja, heb m begin september vernieuwd. Dus het is wettelijk gezien terecht. Maar gevoelsmatig he..? 🙂
Reputatie 5
@Ron78
Kom op Ron......
Reputatie 5
Hahaha mag ik ook wat te zeuren hebben?

@ron78

Heb jij het contract afgesloten voor 1 okt ( ook al is het later ingegaan ) dan is een btw herberekening terecht.
Afgesloten na 1 okt met de incl btw prijs van VOOR 1 okt op overeenkomst, dan is deze bindend.
Ook al hebben ze een rekenfout gemaakt. Consumenten mogen namelijk van een incl btw prijs uitgaan.



Ik heb mijn abonnement op 19 oktober getekend, maar ik zou volgens T-Mobile ook de 21% betalen omdat ik het abonnement op 30 september had besteld.. Erg krom allemaal
En mijn facturen kloppen nu ook al 3 keer achter elkaar niet
Reputatie 5
@Maikk

De verhoging van de BTW per 1 oktober is door de overheid opgelegd. T-Mobile heeft daar geen invloed op. Over alle abonnementen betaal je vanaf 1 oktober het BTW tarief van 21%. Het maakt daarbij niet uit of je je contract voor of na 1 oktober bent aangegaan. Voor meer informatie kun je hier terecht.

Mijn collega heeft je facturen gecorrigeerd en een creditnota gemaakt. Het bedrag dat je gecrediteerd krijgt zal worden verrekend met het openstaande bedrag. 🙂
Vraag:

De einddatum van mijn contractsperiode was maart 2012, ik kom dus in aanmerking voor abonnementsverlenging.

Nu zag ik op gsmtopdeal wat mooie aanbiedingen maar nu vroeg ik me af: mag ik hier als klant van t-mobile gebruik van maken? Of is één van de voorwaarden dat je bijv. minimaal 3 maanden geen t-mobile klant geweest mag zijn (ik kan het op de site niet terugvinden)?

Edit: ik heb het al gevonden: "Ik heb al een abonnement bij T-Mobile. Dien ik dan ook aansluitkosten te betalen?

Als je een bestelling voor een nieuw abonnement bij ons plaatst, betaal je altijd eenmalig aansluitkosten, ongeacht of je al T-Mobile klant bent. De aansluitkosten worden in rekening gebracht op de 1e factuur. Ben je al T-Mobile abonnee, dan kan je het contract ook via ons verlengen. Je betaalt dan geen aansluitkosten."

🙂
Ik heb ook een abonnement afgesloten via gsm topdeal.
Het abonnement is, ivm nummerbehoud ingegaan op 21-12-2012.
Het abonnement dat ik heb afgesloten zou 21,95 per maand gaan kosten. Op mijn eerste factuur staat echter een bedrag van 53 euro. En op My tmobile staat dat ik een abonnement van 43 euro en centen heb.
Nu kan ik me voorstellen dat op de eerste factuur ook de aansluitkosten verrekend worden.
Maar betaal ik dan vanaf mijn volgende factuur het afgesproken bedrag?

Reageer