Beantwoord

Heb ik verlengd of een nieuw contract aangevraagd

• 1 oktober 2017
  • 7 reacties
  • 119 Bekeken

Waarom bij verlenging zonder nieuw toestel zoveel handelingen te verrichten en zelfs een levering waar ik voor aanwezig moet zijn... + waarom aansluitkosten terwijl ik al jaren klant ben...
icon

Beste antwoord door Jaimy 3 oktober 2017, 13:24

Hoi HuibC,

Ik ben nogmaals in het systeem gedoken en zie inderdaad dat het niet helemaal is gegaan zoals jij wilde. Zoals je al dacht, is er een nieuw abonnement aangevraagd in plaats van een verlenging. Ik heb de order meteen voor je geannuleerd en de verlenging opnieuw voor je aangevraagd. Ik zie dat het maandelijkse bedrag nu op €19,00 uitkomt, terwijl je een bestelling had geplaatst die op €17,50 uitkwam. Wij kunnen dit voor je aanpassen zodra jouw oude contract is afgelopen (op 23 januari). Ik wil je dan ook vragen om dan weer even een berichtje te plaatsen in dit topic, zodat we dat voor jou kunnen regelen!

Heb je nog vragen, stel ze dan gerust!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Ik denk dat je dan iets fout doet. Ben je wel ingelogd in je account?
Aansluitkosten heb je nooit als je al klant bent.
Geen telefoon dan ook geen levering, dus er gaat iets fout.
Bij verlening via de site/app krijg je een mail met je nieuwe contract meer is het niet.

Kan je vertellen op welke site je wil verlengen?
Dank je wel! Ben bang dat er iets mis is met de - op zich goede - link die ik van T-Mobile ontving om te verlengen. De sim-only optie vraagt om alle gegevens die je normaliter inderdaad niet zou verwachten met een gewone verlenging van abonnement. Hoop morgen contact met T-Mobile op te nemen. Nogmaals hart dank en vr groet
Reputatie 7
Badge +19
Hoi HuibC,

Heb je het al, zoals CrisTien opperde, via je account geprobeerd? Als je inlogt, zie je deze banner:

Je kunt daar op klikken en dan bovenin kiezen voor "Sim Only". Lukt het dan wel?
dit is wat ik heb gedaan maar dan krijg ik toch allerlei vragen te beantwoorden alsof ik een nieuwe toestel zou aanvragen . Ik hoop dat mijn aanvraag voor verlenging in elk geval is geregeld en ga er vanuit dat ik nergens opnieuw voor moet tekenen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi HuibC,

Ik ben nogmaals in het systeem gedoken en zie inderdaad dat het niet helemaal is gegaan zoals jij wilde. Zoals je al dacht, is er een nieuw abonnement aangevraagd in plaats van een verlenging. Ik heb de order meteen voor je geannuleerd en de verlenging opnieuw voor je aangevraagd. Ik zie dat het maandelijkse bedrag nu op €19,00 uitkomt, terwijl je een bestelling had geplaatst die op €17,50 uitkwam. Wij kunnen dit voor je aanpassen zodra jouw oude contract is afgelopen (op 23 januari). Ik wil je dan ook vragen om dan weer even een berichtje te plaatsen in dit topic, zodat we dat voor jou kunnen regelen!

Heb je nog vragen, stel ze dan gerust!
hartelijk dank en fijn dat dit nu zo geregeld is. Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom ik een bericht van verlenging kreeg terwijl mijn contract tot 23 januari loopt...
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan!

Je kunt altijd vanaf 4 maanden van te voren een verlenging van je contract regelen. De meeste kortingen lopen 24 maanden, dus als je jouw nieuwe contract alvast geregeld hebt, weet je zeker dat je straks niet ineens met dure maandlasten zit!

Reageer