Beantwoord

Hebben meer mensen vervelende ervaring met telefonische verkoop door T-mobile?

• 5 januari 2019
  • 1 reactie
  • 481 Bekeken

Gisteren belde T-mobile me omdat mijn contract binnenkort afloopt.
Er werd me aangeboden om tegen veel lagere kosten mijn contract voor thuis en de mobiele abonnementen van mijn partner en mijzelf te combineren. Tot zover heel sympathiek.
Echter, daarna werd me uitgelegd dat ik een mail ter bevestiging zou krijgen voor een hoger bedrag (35 euro per persoon in plaats van 25 euro), dat zou ik eerst moeten bevestigen voordat het voordeel zou kunnen worden geregeld. Daarvan heb ik direct gezegd dat ik dat niet zou doen: ik wil gewoon OK geven op het aanbod dat me werd gedaan.
Vervolgens vind ik in mijn mailbox iets heel vervelends: een bevestiging van de verlenging van mijn contract zonder de voorgespiegelde combinatiekorting. Terwijl ik daartoe helemaal niet heb besloten en dat noch telefonisch, noch per mail heb toegezegd.
Het half uur durende telefoongesprek van gisteren was niet onplezierig, maar nu voorzie ik een hoop gedoe om ofwel een duidelijk alles-in-een-pakket met T-mobile af te kunnen sluiten tegen de kosten die me zijn voorgesteld, ofwel van T-mobile af te komen.
Is dit andere klanten ook overkomen? Zo ja, hoe valt dit zo snel mogelijk met zo weinig mogelijk verspilde tijd op te lossen? (Het half uur met de verkoper heeft geleid tot iets dat ik helemaal niet wil)
icon

Beste antwoord door Hajar 7 januari 2019, 11:34

Hi ton71.

De Klantvoordeel korting moet je straks zelf activeren via My T-Mobile. Je kan dan alle abonnementen die op je adres staan toevoegen en dan kun je profiteren van de extra voordeel. Op deze pagina staat het ook goed uitgelegd.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi ton71.

De Klantvoordeel korting moet je straks zelf activeren via My T-Mobile. Je kan dan alle abonnementen die op je adres staan toevoegen en dan kun je profiteren van de extra voordeel. Op deze pagina staat het ook goed uitgelegd.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!

Reageer