Beantwoord

helpsupport doet werk niet, wie weet raad?

Helaas net als de andere klant van T-Mobile kom ik vergelijkbare problemen met de "klantenservice" tegen.
Even in het kort waar het probleem begon:

17-02-14
Ik bestelde online een abonnement verlenging met een mooi nieuwe iPhone op.

18-02-14
De dag erna 's-avonds, kwam ik erachter het verkeerde toestel (16Gb) in plaats van (32GB) geselecteerd te hebben en probeerde de klantenservice te bellen.
Deze was helaas al gesloten het was tenslotte 21:14 en ik was te laat.

19-02-14
's-Morgens de klantenservice gebeld en het probleem uitgelegd. De medewerkster mevr. Andaliet van de klantenservice gesproken en beloofd me dat als ik het toestel aan de deur weiger de bestelling volledig geannuleerd wordt en ik binnen 1 a 2 dagen opnieuw de gewenste bestelling kan plaatsen.
Ik wordt verzocht een klanttevredenheidsonderzoek in te vullen en naïef als ik ben vul ik deze in vol vertrouwen van een goede afloop, zeer positief in.
Ook ontvang ik een bevestiging per mail van AMP dat mijn bestelling is geannuleerd.

20-02-14
Om te kijken of alles al is opgelost check ik regelmatig mijn T-Mobile account, zo ook vandaag, ze had immers gezegd 1 a 2 dagen.
Helaas ik zie nog steeds een nieuw contract onder mijn naam staan. Er gaat een klein alarm in mijn hoofd af en bel nog maar een keertje met de klantenservice.
Het is 19:13 en ik krijg mevr. Marlies Roelofs aan de telefoon, ze bekijkt mijn gegevens en zegt me dat het toestel nog niet terug is en dat ik daarom nog steeds dit extra contract zie staan. AMP moet eerst het toestel afmelden en aangeven in "het systeem" dat het geannuleerd is. Dit gaat 2 a 3 dagen duren..

21-02-14
AMP gebeld met waarom het nog niet geregeld is. De medewerkster zegt dat het waarschijnlijk maandag 24-02-14 geregeld zal zijn.

24-02-14
Ik bel wederom met de klantenservice voor een update.... Helaas krijg ik wederom een kluitje in het riet verhaal en geen oplossing.
Ik begin geïrriteerd te raken van alle verschillende afwijkende antwoorden en probeer maar eens een formulier online in te vullen met een klacht mbt de afhandeling.

25-02-14
Ik krijg een bevestigingen mail dat mijn bestelling geannuleerd is. Helaas is het probleem met het extra contract nog steeds niet opgelost en kan ik nog steeds geen goede bestelling plaatsen.

28-02-14
Ik bel wederom de klantenservice (9:16) en krijg Mevr. v/d Veght aan de telefoon welke me mededeelt dat het nog 5 dagen gaat duren voordat het opgelost is omdat het 5 dagen gaat duren voordat een AMP annulering verwerkt is. Dus 3 maart moet het echt opgelost zijn…)

03-03-14
Klantenservice gebeld, ik spreek met Mevr. Yanthi. Ze zegt te begrijpen dat het heel vervelend is dat het nog niet opgelost is en dat de IT afdeling nogmaals er naar zal kijken om het op te lossen, ze zegt het zelf in de gaten te gaan houden dat het nu wel opgelost gaat worden en me donderdag terug te bellen (06-03-14)
Ik voel me goed bij het gesprek en denk dat ze het echt gaat oplossen. Maar omdat het al zo vaak is mis gegaan nogmaals een formulier online ingevuld.

04-03-14
Ik krijg een antwoord per mail van dhr. Tim Kroese het probleem wodt echt binnen een paar dagen opgelost…

06-03-14
Mevr. Yanthi heeft niet gebeld, online is het probleem nog steeds daar en er begint bijna letterlijk stoom uit mijn oren te komen.

07-03-14
13:11 Ik bel de klantenservice, spreek met dhr. Michael Gritter, deze meld me dat IT het probleem nog niet opgelost is en “het hele systeem” is vastgelopen van mijn account. Ook hij beloofd dat iemand anders me dezelfde dag zal gaan terug bellen..
17:40 er is nog steeds niet terug gebeld, alles in mij staat op exploderen van boosheid en machteloosheid. Zoveel beloftes en lege woorden…
18:40 Zwaar geïrriteerd, nogmaals de “klantenservice” gebeld. Ik spreek met dhr. Arnold Grell.
Deze zag in het systeem dat ik contact had gehad aan het begin van de middag en dat die medewerker de progressie “aan het volgen is”. Wat dat ook moge betekenen in relatie tot een oplossing? Het is geen Twitter…

Ik was na bijna 5 weken al boos, maar toen ik dit aan hoorde voelde ik me van binnen bijna exploderen… weer zo’n “hou aan het lijntje verhaal” waar ik niets mee kan en dat niets op lost.
Ongelooflijk boos geworden van dit weerom slappe verhaal stel ik mijn ultimatum; maandag einde dag moet het opgelost zijn, anders gaat allereerst een “intrekking machtiging” de deur uit.
De volgende stap bij wederom geen oplossing zal zijn een aangetekende brief richting T-Mobile.
Mocht dat ook niet helpen, dan maar naar een advocaat…. ik ben het zo ontzettend spuugzat, deze manier van “klantenservice”

Of heeft iemand een beter oplossing?
icon

Beste antwoord door Bram 11 maart 2014, 14:25

@iratus

Ik zie dat hij sinds vandaag 11 maart 2014 geannuleerd is. Dat heeft een flinke tijd geduurd waarvoor mijn excuses. 😞

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
@iratus

Ik zie dat hij sinds vandaag 11 maart 2014 geannuleerd is. Dat heeft een flinke tijd geduurd waarvoor mijn excuses. 😞

Reageer