Vraag

Het is 21 oktober en ik kan nog geen iPhone 4s bestellen. Waarom ?

Reputatie 2
Volgens mijn kalender is het vrijdag 21 oktober. En T-mobiele maakt reclame voor het bestellen van de iPhone 4s op 21 oktober. Maar ik kan het nog niet bestellen.

This topic has been closed for comments

12 reacties

Het is inmiddels 7 uur geweest en je kan nog niet bestellen.

Denk dat ze pas rond een uur of 9 opengaan.. is 'eerlijk' voor iedereen (behalve iedereen die dan op zijn werk/studie niet kan internetten om 'm te bestellen, maar dat terzijde...)
Reputatie 2
gisteravond om 24.00 ook nog niets te bekenen hoor ;)

Mooi voor niets zitten wachten.
Reputatie 4
Badge +7
De dag is nog lang, duurt nog een uur of wat.
Reputatie 2
Ik heb besteld!
ik heb hem ook besteld! alleen als je nummerbehoud aanklikt werkt dat niet??
Nou, hè hè. Even voor 8:00 heb ik hem kunnen bestellen, hoor. Ben heel blij, alhoewel ik ook nog wel een beetje baal van die vage actie dat sommige mensen gisteren en eergisteren al konden bestellen. Ik vind dat als je zegt dat de voorverkoop op 21 okt start, je dat ook voor iedereen moet doen. Iedereen gelijke kansen. Geen idee wat ze hier mee dachten te bereiken. Volgens mij heeft het alleen maar hele boze klanten opgeleverd.
Ze hadden gewoon de voorverkoop voor iedereen om 00:00 uur op 21 okt moeten starten. Op die manier hadden de die hards gewoon gelijk kunnen bestellen en hadden de "minder geïnteresseerden" gewoon tot de volgende ochtend kunnen wachten.
Maar goed ik heb besteld. Nu afwachten hoe lang ik er op moet wachten. Grote kans dat de eerste leveringen naar alle pre-orders gaan. We wachten af.
Ik had me overigens ook gewoon opgegeven voor de nieuwsbrief en ook was mijn contract aan verlenging toe. Dus geen idee waarom ik niet zo'n e-mail met de pre-order aanbieding heb gekregen. Overigens heb ik ook gehoord dat de prijzen in de pre-order aanbieding ook nog eens lager waren. Weet iemand daar meer over?
Net ook besteld, maar nog geen e-mail ontvangen met bevestiging jullie wel?
Ik kon hem ook niet eerder bestellen had me ook aangemeld voor die brief en kon zelfs verlengen plus ik ben al ruim 10 jaar klant.
Want dat werd eerst tegen mij gezegd dat het alleen voor vaste klanten was en toen hij zag dat ik ook al lang klant was zei hij dat het een loting was.
Maar heb hem nu besteld !!!!
Net ook besteld, maar nog geen e-mail ontvangen met bevestiging jullie wel?

Ja ik had gelijk een bevesteging terug
7:39 besteld 7:40 bevesteging terug.
Reputatie 7
Deze topic gesloten niet meer van toepassing.