Beantwoord

Het verlengen van het abonnement

Beste T-mobile,

Ik ben Dmitry Bratkov, ik ben all heel lang een trouwe klant bij T-mobile

Vandaag is de dag dat ik mijn abonnement kan verlengen en omdat ik al zolang een trouwe klant ben, vroeg ik mij af wat voor voordeel ik kan krijgen omdat ik weer een nieuwe tel en abonnement wil nemen voor de volgende 2 jaar en of T-mobile daarbij iets kon betekenen voor mij? Ik had eerder deze vraag gesteld maar werd mij geen antwoord op gegeven

Ik zou zeker heel graag een iphone 6s plus 64gb Goud willen nemen, maar ik zie dat ik nog steeds zoveel moet bijbetalen!

Ik ben te bereiken op 06*******, tussen 8:00-17:00 of email

Ik hoop graag van u een reactie te ontvangen en het zou voor mij zeker veel betekenen! Leuke kerst deal "cadeautje"

Met vriendelijke groeten,

Dmitry Bratkov
icon

Beste antwoord door Issam 20 december 2015, 13:20

Hallo Dmitry,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum. Erg leuk om te zien dat je hier met je vraag bent gekomen. We helpen je graag verder.

Mijn excuses voor het feit dat we je zo lang hebben laten wachten. Het is momenteel erg druk waardoor we niet binnen de beloofde reactietijd kunnen reageren. We doen ons uiterste best om de reactiesnelheid te verbeteren.

Ik wilde gelijk voor je aan de slag gaan, maar ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze collega's van de klantenservice. Zij hebben de vernieuwing voor je verwerkt. Klopt het dat je jouw nieuwe telefoon inmiddels hebt ontvangen? Hoe bevalt deze tot nu toe?

Nogmaals mijn excuses voor de late reactie. Mocht je in de toekomst weer een vraag of verzoek hebben dan kan je altijd bij ons terecht. We helpen je graag Dmitry!

Ps. lijkt het je leuk om jezelf aan ons voor te stellen? Neem dan een kijkje in het voorstel topic. 🙂

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Beste Dmitry door al deze gegevens (die ik dus verwijderd heb voor je) te plaatsen op een openbaar forum kan je allerlei leuke kadootjes krijgen waar je absoluut niet op zit te wachten.
Denk aan allerlei betaalde SMS diensten maar ook gezellige SPAM mail en nog veel meer ellende.

Dit is du geen contact plek die prive is welke alleen word gelezen door de moderators Nee iedereen maar dan ook echt iedereen kan dit lezen dus ook kwaadwillende.
Gebruik Internet voorzichtig en plaats dus Nooit op een openbare plek jouw privé gegevens.

Verder wil ik je er op wijzen dat dit een klant forum is voor door en met klanten die elkaar proberen te helpen komen die er niet uit dan springen de moderators met 24/48 uur bij maar let op bij drukte loopt dat wat op.
Hartelijk dank voor de info en het verwijderen, maar als ik de moderator zelfs een prive bericht heb gestuurd inmiddels meer dan 1 dag geleden en dan worden wel door die moderator de vragen beantwoord die later zijn geplaats op de forum! Vandaar dacht ik het bericht hier te plaatsten misschien krijg ik dan wel een antwoord.
Reputatie 6
Badge +13
Prive berichten sturen naar een moderator zonder het verzoek dat te doen is niet gewenst en tegen de huisregels.
Ander komen de moderators helemaal niet meer aan het forum toe aangezien ze worden overspoeld met privé berichten zonder verzoek.
Dus in feite beter bel ik t-mobile in plaats van wachten op een wonder hier
Reputatie 6
Badge +13
Huisregels zijn er niet voor niks en de reactie tijd van 24/48 uur is nog niet verstreken dus wachten op een wonder is wat overdreven geformuleerd.
Alleen idd als je reactie verwacht op privé berichtje ja dan kan je wel een tijd wachten aangezien deze dus niet op verzoek is verstuurd.
Bedankt voor de huisregels, voor degene die dezelfde vraag heeft kan beter chat/bellen gebruiken krijg je antwoord binnen 5 minuten, ben ondertussen van het informatie voorzien dat het mogelijk is en ben dan ook verwezen om
Te bellen naar verkoopafdeling, maar toch bedankt voor jou hulp
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Dmitry,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum. Erg leuk om te zien dat je hier met je vraag bent gekomen. We helpen je graag verder.

Mijn excuses voor het feit dat we je zo lang hebben laten wachten. Het is momenteel erg druk waardoor we niet binnen de beloofde reactietijd kunnen reageren. We doen ons uiterste best om de reactiesnelheid te verbeteren.

Ik wilde gelijk voor je aan de slag gaan, maar ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze collega's van de klantenservice. Zij hebben de vernieuwing voor je verwerkt. Klopt het dat je jouw nieuwe telefoon inmiddels hebt ontvangen? Hoe bevalt deze tot nu toe?

Nogmaals mijn excuses voor de late reactie. Mocht je in de toekomst weer een vraag of verzoek hebben dan kan je altijd bij ons terecht. We helpen je graag Dmitry!

Ps. lijkt het je leuk om jezelf aan ons voor te stellen? Neem dan een kijkje in het voorstel topic. 🙂
Hartelijk dan voor alles, ja ik heb het toestel en mijn nieuwe contract imiddels ontvangen en het bevalt mij zeer goed!

Mijn excuses voor mijn ongeduld!

Met vriendelijke groeten,

Aleksandr Bratkov
Reputatie 6
Badge +16
Hi Aleksandr,

Ah, dat is goed om te lezen! Ik ben blij dat het uiteindelijk is opgelost. ;)

Zoals ik al eerder aangaf; je kan altijd bij ons terecht als je nog vragen of onduidelijkheden hebt.

Tot snel op het forum!

Reageer