Beantwoord

Hoe lang al klant?

• 4 juni 2014
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

Hoi,

hoe lang ben ik al klant? Is het ook mogelijk om een ander toestel te kopen en je abonnement al eerder te verlengen? Ik heb vorig jaar een Samsung S4 genomen 😠. Zelf heb ik altijd iPhone's gehad en had erg spijt van mijn keus. Ik heb toen mijn Samsung verkocht en een 2e hands iPhone gekocht. Deze krijgt echter steeds meer problemen, daarom wil ik weten wat de opties zijn?

Groet Bram
icon

Beste antwoord door Harvey 10 juni 2014, 15:40

Hoi,

hoe lang ben ik al klant? Is het ook mogelijk om een ander toestel te kopen en je abonnement al eerder te verlengen? Ik heb vorig jaar een Samsung S4 genomen 😠. Zelf heb ik altijd iPhone's gehad en had erg spijt van mijn keus. Ik heb toen mijn Samsung verkocht en een 2e hands iPhone gekocht. Deze krijgt echter steeds meer problemen, daarom wil ik weten wat de opties zijn?

Groet Bram

Je contract loopt nog tot 18-11-2015. Het advies van CaspervdH is voor jou dus alleen van toepassing. :)
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Hoi Bram,

Ik kan niet voor je inzien hoelang je al klant bent, als medeklant, haha 🙂.

Je zou -mits je hier nog niet eerder gebruik van hebt gemaakt- een Early Renewal kunnen afsluiten. Dit betekent feitelijk dat je een contract afsluit achter je huidige contract. Je betaalt hier 80EUR extra voor.

De voorwaarden staan beschreven op de T-Mobile website. Je kan contact opnemen met de telefonisch verkoopafdeling als je hier gebruik van wilt maken.

Groet,
Casper.
Hoi,

Groet Bram

Je contract loopt nog tot 18-11-2015. Het advies van CaspervdH is voor jou dus alleen van toepassing. :)

Reageer