Sticky Beantwoord

Hoe lang ben ik al klant?

Toon eerste reactie

413 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Osiris79, ik heb het meteen voor je opgezocht en dat is al sinds augustus 2005! Echt superleuk dat je zo'n trouwe klant bent. 😃
Ook ik zou graag willen weten hoelang ik eigenlijk al klant ben bij T-mobile 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Joshua, dat zoek ik gelijk voor je op!

Ik zie dat je al vanaf januari 2006 klant bij ons bent. 👏
Hoe lang ben ik al klant bij julli?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Daphne,

Ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je vanaf augustus 2007 klant bent bij ons! 🙂
Reputatie 2
Hoe lang ben ik al klant bij julli?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @lolletje, op dit nummer ben je al sinds januari 2008 klant bij ons!
Reputatie 2
Welke datum in het jaar 2000 ben ik klant geworden bij jullie? Volgens mij was ik er voor ook al klant met een ander nr, kan dat?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Truckertje,

T-Mobile bestaat vanaf december 1999, dus ik acht de kans vrij klein dat we nog iets kunnen vinden van jouw andere nummer. Dat zal dan bij een van de voorgangers zijn geweest, behoorlijke tijd geleden dus. Super dat je zo'n trouwe klant bent!

Dit telefoonnummer zit ook al bij T-Mobile sinds 28 augustus 2000, dus al een goede 18 jaar!
Reputatie 2
Volgens mij ben ik al sinds december 1999 klant bij jullie.

klopt toch?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Goofyboy,

Eens even kijken...

Ja dat klopt helemaal, 27 december 1999 om precies te zijn. Jeetje, wat een tijd!
Hoi hoi,

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe lang ik al klant ben bij jullie:)

Dirk
Reputatie 7
Badge +20
Hey Dirk,

We zijn net de twee jaar gepasseerd, want je bent 17 februari 2017 klant bij ons geworden op dit nummer. Nog altijd tevreden? Wist je ook dat jouw contract op dit moment verlengbaar is? Dit hoeft natuurlijk niet, maar het is altijd het overwegen waard om even in de webshop rond te neuzen. 😁 Via My T-Mobile kun je direct online verlengen, daar wijst alles zich vanzelf!

Als wij nog iets voor je kunnen doen, laat het ons weten!

Reageer