Vraag

Hoe lang duurt activatie simkaart?

  • 6 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 1112 Bekeken

Gisteren heb ik mij de Media Markt een nieuw abonnement afgesloten met toestel, en op het contract staat dat de ingangsdatum 05-10-2019 is. Ik heb echter nog niks van T-mobile op mijn emailadres ontvangen (@personeel: dat is een ander emailadres dan wat ik voor de registratie heb gebruikt) en kan via t-mobile.nl/welcome ook nog geen My T-Mobile account aanmaken omdat ik de melding krijg dat het mobiel nummer nog niet bekend is in het systeem en de oorzaak hiervan zou kunnen zijn dat het contract nog niet actief is of vandaag pas geactiveerd wordt.

Kan iemand me vertellen hoe lang dit gemiddeld duurt?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @naamloos2019

Ik wil dit graag voor je uitzoeken! Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer, naam, geboortedatum, adres, laatste 4 cijfers van je iban en je e-mailadres? Dan kijk ik wat voor je kan betekenen!
Hoi Hajar,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb je de gegevens via PB gestuurd.

IK heb dezelfde vraag. Gisteren alles opgehaald en ook gepint om mijn betaalrekening te bevestigen, simkaart en contract inmiddels gekregen, maar tot op heden is mijn nummer nog steeds niet geactiveerd. Weet iemand waarom niet en hoelang dit nog duurt. 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @VinChai 

Wanneer was de ingangs datum van je abonnement? Wanneer het abonnement is ingegaan moet normaal alles werken.

Ingangsdatum is 12-3-2020, maar bij activeringsdatum staat: Op datum nummerportering, wat betekend dit? Het telefoonnummer op de SIM kaart moet worden geactiveert. Geen nummer behoud van een vorig abonnement.

Reputatie 6
Badge +5

Hi @VinChai 

Ik kijk graag met je mee! Nummerportenring betekent inderdaad dat er een oud nummer wordt overgezet op jouw nieuwe abonnement. Kun je in een privébericht je 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN sturen? Zodra ik de gegevens binnen heb, ga ik gelijk onderzoeken hoe dit zit! :smile:

Reageer