Beantwoord

Hoe lang duurt het LG G5 aanbod?

Reputatie 3
Hallo iedereen,

Wil graag weten tot welke datum het aanbod voor de LG G5 loopt, is dat bekend?

Groetjes,
Cindy
icon

Beste antwoord door Issam 15 april 2016, 10:09

Hoi Cindy,

Leuk dat je geïnteresseerd bent in de LG G5!

Ben je benieuwd naar deze informatie, omdat je zelf wilt gaan verlengen? Je kan nu namelijk al verlengen. Het is vanaf 4 maanden voor het eind van je contract om een verlenging te doen. Je krijgt dan direct (afhankelijk van de levertijd) je toestel en je verlenging gaat in aan het eind van je huidige contractperiode.

Er is bij ons geen datum bekend wanneer deze actie verloopt, dus als je geïnteresseerd bent in dit toestel dan adviseer ik je om hier zo snel mogelijk gebruik van te maken! Weet je al welke kleur het gaat worden?

Laat ons weten als je nog aanvullende vragen hebt, we helpen je graag verder. 🙂

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Ik kan het helaas niet vinden wat een exacte datum is. Maar met een beetje geluk zal het wel tot het einde van de maand zijn.
Reputatie 3
Ik vraag het om niet tegen een beetje pech aan te lopen 😉
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Cindy,

Leuk dat je geïnteresseerd bent in de LG G5!

Ben je benieuwd naar deze informatie, omdat je zelf wilt gaan verlengen? Je kan nu namelijk al verlengen. Het is vanaf 4 maanden voor het eind van je contract om een verlenging te doen. Je krijgt dan direct (afhankelijk van de levertijd) je toestel en je verlenging gaat in aan het eind van je huidige contractperiode.

Er is bij ons geen datum bekend wanneer deze actie verloopt, dus als je geïnteresseerd bent in dit toestel dan adviseer ik je om hier zo snel mogelijk gebruik van te maken! Weet je al welke kleur het gaat worden?

Laat ons weten als je nog aanvullende vragen hebt, we helpen je graag verder. 🙂
Reputatie 3
Hai Issam,

Ik twijfel nog een beetje over het toestel waarmee ik wil verlengen, vandaar mijn vraag. Kleur heb ik nog niet goed naar gekeken. Gebruik altijd een flinke case er omheen.

Dankje voor het antwoord.
Tegen mij werd destijds gemeld dat de huidige aanbieding van de LG G5 tot 30/04/2016 geldig is.
Ik heb deze telefoon van de week in de winkel besteld, toen de verwachte leveringsdatum nog op 15 april stond. Inmiddels bericht gehad dat de G5 (in mijn geval de grijze) pas vanaf 29 april verwacht wordt. Misschien dat hierom de actie verlengd gaat worden waardoor het nu voor de T-Mobile medewerkers ook nog niet duidelijk is tot wanneer ze de actie willen laten lopen.
Reputatie 3
Dankjewel voor je antwoord Eddoo.

Besloten hem te bestellen (verlenging) .... en toen bleek dat via de webshop te kunnen? Vreemd, nieuwe klanten kunnen hem wel online bestellen zo te zien. Enfin, ik zal het wel telefonisch doen straks.
Reputatie 3
Inmiddels besteld via een retailer (daar lopen de acties van T-mobile tot 30 april overigens). Nu hopen dat ze eind april geleverd worden.:D

Reageer