Beantwoord

Hoe lang duurt het voor een verzoek tot opheffing blokkade bewindvoering wordt opgeheven?

• 4 juli 2019
  • 1 reactie
  • 1074 Bekeken

• is net lid geworden
  • 0 reacties
Mijn curator heeft een mail gestuurd om mijn blokkade op te heffen zodat ik kan verlengen. Hoelang duurt dit voordat ik dan ook dat werkelijk kan verlengen ?
icon

Beste antwoord door David 5 juli 2019, 09:46

Hoi @Tce,

Altijd tof, die tijd wanneer er weer verlengd mag worden! 😁

Het kan soms wat afwijken, maar de verwerkingstijd van verzoeken van bewindvoerders/curators is 14 dagen. Dit is dan afhankelijk van de drukte bij de desbetreffende afdeling. Hopelijk ontvangt jouw curator snel bericht!

Als je vragen over de status hebt, dan kun je contact opnemen met jouw curator. Hij/Zij heeft onze contactgegevens en kan dit voor je opvragen. Als je andere vragen hebt, kun je bij ons aankloppen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Tce,

Altijd tof, die tijd wanneer er weer verlengd mag worden! 😁

Het kan soms wat afwijken, maar de verwerkingstijd van verzoeken van bewindvoerders/curators is 14 dagen. Dit is dan afhankelijk van de drukte bij de desbetreffende afdeling. Hopelijk ontvangt jouw curator snel bericht!

Als je vragen over de status hebt, dan kun je contact opnemen met jouw curator. Hij/Zij heeft onze contactgegevens en kan dit voor je opvragen. Als je andere vragen hebt, kun je bij ons aankloppen!

Reageer