Beantwoord

Hoe lang duurt het voordat een aanvraag over bewindvoering wordt goedgekeurd?

• 19 maart 2021
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Goededag heb een vraagje mij bewindvoering heb op 03-03-2021 na julie een aanvraag gestuurd voor toesteming mij mobiele abbo te verlengen maar tot op heden nog niks gehoord hoelang duurt zo aanvraag goed wordt gekeurd mvg wilbert van den dam

icon

Beste antwoord door Seccie 19 maart 2021, 11:48

Hoi @Wilbert19667,

Welkom bij de T-Mobile community. Goed dat je hier je vraag stelt. Omdat er een speciale afdeling is voor dit soort verzoeken, kan het volgens mij tot 2 weken duren om een verlengingsverzoek administratief te verwerken. Nadat het verzoek verwerkt neemt de incasso-afdeling contact op met de bewindvoering of jou. Ik hoop je vraag zo voldoende beantwoord te hebben en wens je nog een fijne dag. 

Mocht je niet zeker zijn dat je verzoek goed is doorgekomen dan kun je je bewindvoerder verzoeken om het natuurlijk altijd nogmaals insturen. Dat kan via de volgende kanalen:

T-Mobile Netherlands BV
t.a.v. afdeling Incasso
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

Of per e-mail naar:

incasso.schuldhulpinfo@t-mobile.nl

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Wilbert19667,

Welkom bij de T-Mobile community. Goed dat je hier je vraag stelt. Omdat er een speciale afdeling is voor dit soort verzoeken, kan het volgens mij tot 2 weken duren om een verlengingsverzoek administratief te verwerken. Nadat het verzoek verwerkt neemt de incasso-afdeling contact op met de bewindvoering of jou. Ik hoop je vraag zo voldoende beantwoord te hebben en wens je nog een fijne dag. 

Mocht je niet zeker zijn dat je verzoek goed is doorgekomen dan kun je je bewindvoerder verzoeken om het natuurlijk altijd nogmaals insturen. Dat kan via de volgende kanalen:

T-Mobile Netherlands BV
t.a.v. afdeling Incasso
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

Of per e-mail naar:

incasso.schuldhulpinfo@t-mobile.nl

Reageer