Vraag

Hoelang wachten als abonnement is gewijzigd & verlengd naar een ander abonnement?

Hallo,
Ik heb mijn abbonement gewijzigd en verlengd naar een abonnement voor de Blackberry + Internet. Nu als ik inlog op T-mobile staat mijn oude abonnement nog steeds weergeven. Ik heb het toetstel + abonnement besteld op vrijdag ochtend en het toetsel is toen ook heel netjes op donderdag middag geleverd. Nu kan ik nog geen gebruiken maken van dingen zoals Blackberry Messenger. Nu is mijn vraag, moet ik gewoon wachten totdat jullie het abonnement wijzigen of is er iets mis gegaan? Als ik gewoon moet wachten dan vraag ik jullie vriendelijk om dat zo snel mogelijk te doen. En hoelang duurt dat ongeveer?

Ik vertrouw en zie uit naar een reactie.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

21 reacties

Badge +12
Hi Jeroen,

Volgens mij moet het dan direct al omgezet worden als je hem hebt hoor.
Heb je wel Instant Email erbij genomen?
Reputatie 4
Badge +7
Per welke datum heb je je abo verlengd?

Einde datum oude contract gaat pas je nieuwe contract in.
Reputatie 6
als de moderator maandag kan je als je wil je abonnement aanpassen je heb je oude abonnement tot de nieuwe ingaat
Hi Jeroen,

Volgens mij moet het dan direct al omgezet worden als je hem hebt hoor.
Heb je wel Instant Email erbij genomen?

Ja, die heb ik er wel bij genomen.
Die datum is al verlopen sinds maart ergens.. Maar ik heb het nieuwe contract wel pas aangeschaft in mei.
Reputatie 6
je heb dan toch een maand opzegtermijn als je abonnement is verlopen??
Reputatie 6
@jeroen1994a
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik zie dat je nieuwe abonnement vandaag is ingegaan, waarbij ook de Instant E-mail bundel is geactiveerd, zodat je nu gebruik kunt maken van BlackBerry diensten. Heb je al een BlackBerry account aangemaakt via BlackBerry Internet Service ?
Hallo,

Hier hetzelfde ''probleem''.......

Vandaag heb ik mijn i-150 laten vernieuwen in een Relax 250 met Instant-email. Nu kom ik er dus net achter dat ik nog helemaal geen BB services heb. Mijn i-contract zou aflopen op 06/08/2011, is het echt zo dat ik nu 3 maanden moet wachten tot ik dan mijn bb services kan gebruiken? Ik zou dat heel jammer vinden en ik zie overigens het nut van 3 maanden van tevoren verlengen dan niet.

Kan iemand mij hier antwoord op geven of misschien zelfs helpen?

Met vriendelijke groet,

Wesley
Wat ook vreemd is is dat op my t-mobile nog mijn oude abonnement staat maar wel mijn nieuwe telefoon? Het lijkt alsof de helft maar gewijzigd is vandaag.

Met vriendelijke groet,

Wesley
Reputatie 2
@WesleyWener
Welkom op het T-Mobile Forum!
Je kunt je abonnement vanaf 3 maanden voor het aflopen van je contract al vernieuwen. Je krijgt dan al direct je nieuwe toestel. Wanneer je kiest voor een nieuw tariefplan, zoals in jouw geval voor de Relax 250, gaat deze altijd pas in op het moment dat je nieuwe contract start. Wanneer jij dit graag eerder zou willen zodat je nu al optimaal gebruik kunt maken van je nieuwe toestel dan kun je dit aan ons laten weten, wij passen het dan voor je aan. Wat My T-Mobile betreft; hier staan de gegevens zoals deze op dit moment zijn. Je huidige abonnement met inmiddels een nieuw toestel, op het moment dat je tariefplan veranderd dan zal de informatie op My T-Mobile ook aangepast worden.
Zou jij dit voor mij kunnen regelen dan? Zo ja, graag. Of moet ik zelf de klantenservice bellen?

Ik heb mijn abonnement verlengt in een Relax 250 + Instant Email.

Bij voorbaat dank!
Reputatie 2
@WesleyWener
Ik kan dit voor je in orde maken, wel is het handig om te weten dat bij deze wijziging van tariefplan je huidige beltegoed komt te vervallen. Kun je me laten weten of ik de wijziging voor je mag doorvoeren?
Geachte Heer/Mevrouw,

Ik heb afgelopen week mijn contract verlengt naar een relax 130 met instant e-mail , voor heen had ik een Iphone abonnement

Kan iemand mij vertellen of ik dit meteen al vernieuwd kan worden? het abonnement zou op 31 juli 2011 verlopen. Nu moet ik dus 3 maanden wachtentot ik ping msn etc kan gebruiken, want ik heb nu dus geen blackberry internet.
Alvast bedankt voor u hulp.

Met vriendelijke groet Kees Bloemendaal
Reputatie 6
keesBloemendaal welkom dat kan wat jij je moet morgen even bellen met 06-2400-1200 of wachten op een moderator die kan het ook regelen voor je
Ik had al gebeld en blijkbaar snapte de klantenservice het niet daarom dacht ik ik plaats het hier even
Ik heb een vraag die vergelijkbaar is.
Ik heb een telefoon van mijn werk en daarom mijn abo gewijzigd in een Sim Only. Ik verwacht hieran een schriftelijke bevestiging waarop de nieuwe startdatum (ergens in juli) staat genoemd. In de bevestigings e-mail staat dat vermeld dat er een pakketje wordt afgeleverd op mijn adres.
Kan iemand mij vertellen waar ik de gegevens (en dan vooral de ingangsdatum) van mijn nieuwe abo kan vinden; en of ik dit nog schriftelijk bevestigd krijg?
groeten
Hans
Reputatie 7
@KeesBloemendaal
Welkom op het T-Mobile Forum!

Mijn collega heeft aangegeven dat het niet mogelijk is om Instant E-mail te activeren op je i-abonnement. Instant E-mail kan wel worden toegevoegd worden aan Relax (Sim Only) en Voordeelsim.

Je abonnement kan niet alvast worden omgezet naar Relax 130 met de voordeelbundel Instant E-mail. Binnen de contractsperiode mag het tariefplan namelijk niet verlaagd worden. Het mag wel omgezet worden naar Relax 250 met daarbij de voordeelbundel Instant E-mail. Uiteraard gaat je vernieuwing op 30 juli in met de afgesproken Relax 130. Je kunt me een privébericht sturen als je wilt dat ik het voor je aanpas.

@jgdouma
Welkom op het T-Mobile Forum.

Je contractvernieuwing gaat in op 22 juli. De bevestiging is per post verstuurd, deze ontvang je in de loop van de volgende week.
Dank u dank u!

Reputatie 2
Goeiemorgen...Gisteren m,n "oude"abo relax 250"verlopen...heb ,n SE x10 met ,n mooie aanbieding via gsmtopdeal,en die zou vandaag in moeten gaan.Met nummerbehoud.# maanden geleden al geregeld en ook op papier bevestigd.Ook ik zie m,n oude nog steeds staan en wordt m,n oude abo in al z,n facetten weer gegeven,behalve de telefoon,die heb ik veranderd in SE x10...2 jaar terug veel ellende gehad en dat koste me 2 extra maanden geld.Klantenservice weet weer is van niks,en het verbaast me eigenlijk niet zo.Same old storie,of kan de moderator kijken of ik idd gebruik kan/moet gaan maken van m,n nieuwe sim en abo? bij voorbaat dank....
Reputatie 2
Hallo,
Ik heb mijn abbonement gewijzigd en verlengd naar een abonnement voor de Blackberry + Internet. Nu als ik inlog op T-mobile staat mijn oude abonnement nog steeds weergeven. Ik heb het toetstel + abonnement besteld op vrijdag ochtend en het toetsel is toen ook heel netjes op donderdag middag geleverd. Nu kan ik nog geen gebruiken maken van dingen zoals Blackberry Messenger. Nu is mijn vraag, moet ik gewoon wachten totdat jullie het abonnement wijzigen of is er iets mis gegaan? Als ik gewoon moet wachten dan vraag ik jullie vriendelijk om dat zo snel mogelijk te doen. En hoelang duurt dat ongeveer?

Ik vertrouw en zie uit naar een reactie.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Laat ik nou exact hetzelfde probleem hebben.Al eerder gehad ..2 jaar terug..toen hopeloos geklungel van T-Mobile.Hoop dat jeroen z,n probleem wordt opgelost..en dus ook het mijne....heb ,m via gsmtopdeal,dus T-Mobile claimt vaak die aanbiedingen niet te herkennen..Maar zou graag verder willen op m,n nieuwe abo.Hoop ook op ,n snel antwoord,want inmiddels bel en sms ik dus op m,n oude abo...alvast bedankt
Reputatie 5
@metalass58
Ik heb je hierover in dit topic een antwoord gegeven.

Reageer