Beantwoord

Hoera! Je mag weer verlengen met EXTRA veel voordeel.

Erg verleidelijk zo'n titel toch ?

Om de twee jaar is het weer raak, ik mag weer verlengen!

Nou krijg ik altijd een super enthousiaste mail van t-mobile dat ik kan verlengen met extra veel voordeel. Echter ontbreekt het 'voordeel' gedeelte. Hoe kan het dat wanneer ik mijn abonnement verleng, ik alsnog elke maand hetzelfde betaal als een nieuw abonnement. Verder ook geen voordeel op het toestel.

Aanstaande zaterdag mag ik weer verlengen, ik ben zeer benieuwd hoeveel voordeel ik dit jaar krijg!

Iemand enig idee ?
icon

Beste antwoord door KoenM 31 mei 2016, 04:41

Persoonlijk vind ik dat je sowieso geen aansluitingskosten hoeft te betalen als je al lid bent.. Dat spreekt voor zich, maar dat mag je dan geen voordeel noemen. Ik sluit mij namelijk niet opnieuw aan bij T-mobile, want ik ben al klant.

Er is geen enkele provider in Nederland die aansluitkosten rekent wanneer je een abonnement verlengt.

@rbrusseltje
Wanneer je met de afdeling Sales belt, kun je vaak een aanbieding krijgen die niet op de site staat. Wanneer je het toestel te duur vind, kun je altijd nog via een reseller verlengen. Waarom de toestellen daar goedkoper zijn, staat reeds uitgebreid vermeld op het forum.

Succes!
Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 2
Ik mag ook weer verlengen... maar zie dat het niets uit maakt.
Het enige verschil is, dat je geen aansluitkosten betaald.

Als ik kijk naar de S6 met 1 GB en 120 minuten bellen, ben je €43 euro kwijt. (1 Jaar)
Sim Only kost bij dezelfde bundel €21,00. (1 Jaar)

Het enige verschil tussen 1 en 2 jaar verlengen is het feit dat je extra moet betalen voor je telefoon als je die erbij neemt.
Persoonlijk vind ik dat je sowieso geen aansluitingskosten hoeft te betalen als je al lid bent.. Dat spreekt voor zich, maar dat mag je dan geen voordeel noemen. Ik sluit mij namelijk niet opnieuw aan bij T-mobile, want ik ben al klant.
Reputatie 6

Er is geen enkele provider in Nederland die aansluitkosten rekent wanneer je een abonnement verlengt.

@rbrusseltje
Wanneer je met de afdeling Sales belt, kun je vaak een aanbieding krijgen die niet op de site staat. Wanneer je het toestel te duur vind, kun je altijd nog via een reseller verlengen. Waarom de toestellen daar goedkoper zijn, staat reeds uitgebreid vermeld op het forum.

Succes!
Koen,

Bedankt voor je reactie, hier kan ik zeker wat mee!

Heb jij enig idee of zij zelf ook contact opnemen met klanten ?
Reputatie 4
Badge +7
@rbrusseltje je kunt aangeven of je gebeld wil worden en op welke tijdstippen je bereikbaar bent.
@rbrusseltje je kunt aangeven of je gebeld wil worden en op welke tijdstippen je bereikbaar bent.

Ik wil graag rond 13:00 gebeld worden.
Reputatie 7
Badge +20
@Rbrusseltje

We willen je graag bellen met een verlenging natuurlijk, maar je kunt pas vanaf 4 juni verlengen. We kunnen je dan op 6 juni bellen, als dat schikt? Als je door kunt geven wanneer het uitkomt, dan zorgen we dat je zo spoedig mogelijk gebeld wordt, wanneer je kunt verlengen. :)

@Rooieduvel

Voor jou kunnen we dit natuurlijk ook inplannen en jij kunt op dit moment al verlengen. Als je aangeeft wanneer je bereikbaar bent, zorgen we dat je gebeld wordt. 🙂
@Rbrusseltje

We willen je graag bellen met een verlenging natuurlijk, maar je kunt pas vanaf 4 juni verlengen. We kunnen je dan op 6 juni bellen, als dat schikt? Als je door kunt geven wanneer het uitkomt, dan zorgen we dat je zo spoedig mogelijk gebeld wordt, wanneer je kunt verlengen. :)

David, dank voor je reactie.

Als jullie mij 06-06 bellen rond 10.00 dan zou dat top zijn!
Reputatie 2
Thanks David, maar ik wacht nog even. Wellicht dat ik een abonnement van de werkgever krijg.
Reputatie 7
Badge +15
@rbrusseltje,

Onze collega's bellen in principe vanaf 10.30uur uit. (we willen niemand wakker bellen natuurlijk ;)) Ik heb jouw nummer doorgegeven voor aankomende maandag, ze zullen je zo rond die tijd gaan bellen. Let op, mijn collega's bellen met een onbekend nummer. Laat je ons hier weten of het gelukt is?

@Rooieduvel.

Mocht je je bedenken dan weet je ons te vinden! Een abonnement van de werkgever is natuurlijk ook een hele mooie optie. Waar ik geen nee tegen zou zeggen 😉
@rbrusseltje,

Onze collega's bellen in principe vanaf 10.30uur uit. (we willen niemand wakker bellen natuurlijk ;)) Ik heb jouw nummer doorgegeven voor aankomende maandag, ze zullen je zo rond die tijd gaan bellen. Let op, mijn collega's bellen met een onbekend nummer. Laat je ons hier weten of het gelukt is?

Amy, thanks!
Zoals ik ook al bij ander onderwerp schreef. Heb ik zelf gebeld om te vragen of er nog een aanbieding was als ik zou verlengen het antwoord wat ik kreeg was: NEE wij hebben voor bestaande en nieuwe klanten de zelfde aanbiedingen het enige wat u kunt doen is het toestel in 1 keer betalen dan krijgt u korting en geen bkr registratie.Nou bedankt tmobile toch maar eens bij andere provider aan het kijken.
Reputatie 4
Badge +7
Dat van die BKR daar kom je niet onderuit dat is bij elke provider als je een toestel van meer dan €250 neemt.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mogsi,

Over de BKR-registratie wil ik je graag 100% zekerheid geven en hier heb ik dan ook navraag over gedaan. Als ik hier bericht over heb, laat ik het je gelijk weten!

Als we je alsnog kunnen bellen met een aanbod, dan doen we dat natuurlijk graag en als je nog vragen hebt, beantwoorden we die natuurlijk ook voor je!
Voor degene die geïnteresseerd zijn in hoe het verhaal is afgelopen;

Ik ben vandaag netjes gebeld om 10.30 uur, zoals afgesproken. In eerst instantie werd het zelfde aanbod gedaan zoals ik op de website al had gezien. Dit aanbod komt ook overéén als ik een nieuwe abonnement zou afsluiten bij T-mobile. Ik heb eerlijk gezegd dat ik daar niets mee op schiet en uiteindelijk kreeg ik een korting van € 2,- per maand..

In eerste instantie kon gister al verlengen, maar omdat de Sales afdeling dan niet werkt zou ik vandaag worden teruggebeld.

Vorige week was er een aanbieding op de Iphone 6s abonnementen, waar het abonnement op € 49,- p/maand zou komen, deze was vandaag verlopen en zat nu op € 52,- p/maand. Als de Sales afdeling eerder had aangegeven dat ze niet veel kunnen aanbieden had ik gister mijn abonnement verlengd in de winkel en was ik per maand nog voordeliger uit geweest... Beetje jammer dit.

Nou is die ene euro p/maand niet een heel groot probleem, maar was fijn geweest als ze van tevoren hadden aangegeven wat ik kon verwachten.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Rbrusseltje,

Fijn dat je dit nog deelt met de community! Ik ben blij om te zien dat jullie er uiteindelijk wel uit zijn gekomen.

Ik snap je punt maar helaas weet de sales-afdeling ook niet van te voren welke acties er gaan komen of tot wanneer iets precies geldig is. De kosten van de bundels worden namelijk regelmatig aangepast.

Ik zie dat je gekozen hebt voor de iPhone 6S! Ik ben jaloers 😉. Ik zie dat het toestel ondertussen al in het afleverproces van de koerier is dus ik vermoed dat je hem vandaag binnen krijgt! Heel veel plezier met je nieuwe toestel en als wij nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag!
Amy,

Ik kan mij voorstellen dat ze dat niet van te voren weten.

Maar een match met de aanbieding die ik heb gemist zou wel fijn zijn geweest... Dan betaalde ik € 49,- p/maand - € 2,- sales korting. dan zit ik op € 47,- p/maand scheelt alweer € 3,- met wat ik straks in oktober moet betalen.

Zijn toch weer 72 euroknallers bij de maccie in twee jaar tijd!
Reputatie 6
Badge +17
Hi Rbrusseltje,

Ik begrijp dat dit natuurlijk jammer is, 72 euroknallers wil iedereen wel (ik krijg spontaan trek :$). Een match-systeem zou in dat geval inderdaad handig zijn, maar dat is op dit moment niet mogelijk. Zoals Amy al aangaf weet de sales-afdeling niet van te voren tot wanneer bepaalde acties lopen (o.a. van populariteit). Als de actie nog mogelijk was geweest had mijn collega van de sales-afdeling 'm zeker aangeboden aan je. Sorry hiervoor! Maar omdat ik begrijp dat je natuurlijk de komende tijd graag euroknallers wilt kunnen kopen, heb ik 15 stuks voor je toegevoegd aan je komende factuur.

Ik hoop dat je ondanks dit alles kunt genieten van je nieuwe toestel straks!

Mocht je nog aanvullende vragen hebben of als ik je ergens anders nog bij kan helpen, laat het gerust weten.
Thalina,

Bedankt voor je positieve reactie.

Met 15 euroknallers kan ik weer even vooruit, thanks :)

Telefoon gister binnen gekregen, jammer genoeg met een witte vlek áchter de lens.. Telefoon als defect gemeld, na 4 verschillende medewerkers te hebben gesproken. Dacht ik eindelijk van mn Galaxy S5 af te zijn, moet ik nu nog 2- tot 3 werkdagen wachten tot ik überhaupt een mail krijg van AMP voor een nieuwe afspraak.

Hopelijk krijg ik de telefoon deze week nog binnen 😃 !
Wat raar dat dit niet wordt gemeld op de site als je verlengd of wilt verlengen . Ik kon dus net verlengen en nu zie ik dus pas dat je extra korting kunt krijgen als je belt .
Wat ik persoonlijk een rare gang van zaken vindt want dit zijn je beste klanten als het ware en die moeten maar net geluk hebben om dit te weten te komen .
Waarom wordt dit niet met een pop up gemeld bijvoorbeeld als je je telefoon wilt bestellen ( dus echt de deal wil maken ) ? Dan is het voor alle mensen duidelijk die mogen verlengen en je krijgt een betere naam als bedrijf bij je klanten . Dat zorgt weer voor meer nieuwe klanten enzovoort .....
Dit zijn van die simpele dingen die het bedrijf weinig kost en veel oplevert . Sowieso aan goodwil wat minstens zo belangrijk is als het geld !
Net als Debutant ook al zegt hangt het ook nog eens af van wie je aan de lijn krijgt als je belt voor info of hulp . En worden er vaker dingen gezegd die niet kloppen . Maar over personeel is een ander onderwerp .:)
Reputatie 6
@lunalicrichard

T-Mobile is zeker afhankelijk van hun (vaste) klanten. Echter is het geen filantropische instelling die alleen maar kortingen blijft geven. Het houdt op een gegeven moment op (de grens is nog niet bereikt trouwens ;)), maar je snapt me wel.

Tevens mag je als klant zelf ook wel een beetje pro-actief zijn. Wat let het om even zelf te bellen? Als TM elke klant moet gaan bellen die kan/mag verlengen, dan ben je wel even bezig. En ook dat werkt niet altijd zoals het moet zijn (zie Vodafone). Maar das weer een andere discussie.

Het is technisch ook erg lastig om per klant een pop-up te maken. Nu zou je bestelpagina in de 'verleng omgeveving' wel kunnen filteren echter zijn er heeeel veeeel mensen (zoals ik) die nergens pop-ups te zien krijgen. Dan loop je weer tegen dat probleem aan.

Ik begrijp je standpunt, maar het komt van twee kanten 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hi rbrusseltje,

Fijn om te lezen dat je blij met Thalina's reactie. Wel jammer dat je toestel defect blijkt te zijn. Ik hoop ook dat je zo snel mogelijk een nieuw toestel ontvangt!

Mochten wij nog iets kunnen betekenen voor je, let me know! 🙂

@lunalirichard;

Welkom op ons Forum!

Ik snap je punt zeer zeker. Wij geven op My T-Mobile aan dat je kan verlengen en daar zie je ook een aanbod staan dat bij je past of dat je kan interesseren. Maar als je liever onze verkoopafdeling wilt spreken dan kan dat natuurlijk ook. Wij bieden het op ons forum onze klanten ook aan omdat sommige liever de mogelijkheden bespreken via de telefoon.

Dus mocht je gebeld willen worden laat ons dan weten welk tijdstip jou het beste schikt dan zorg ik dat je gebeld wordt.

Reageer