Vraag

Hoeveel T-Mobile abonnementen gelijk af te sluiten?

• Doet lekker mee
  • 1 reactie
Hoeveel T-Mobile abonnementen kan een particulier tegelijkertijd afsluiten,

alvast bedankt voor het antwoord.

11 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Volgens mij 5
Dat is het totaal aantal abonnementen dat je kunt hebben, denk ik.

Volgens mij bedoelt de TS hier hoeveel hij/zij er kan afsluiten op hetzelfde moment.
Reputatie 2
heb hetzelfde probleem,

wilde een tweede abbo afsluiten voor mn andere dochter via GSMTopdeal maar krijg een afwijzend mailtje van Tmobile.
Reputatie 3
Kan een aantal redenen hebben.
Heb je toevallig onlangs al een abonnement afgesloten bij T-Mobile?
Reputatie 2
Ja paar weken geleden ook via GSMTopdeal
Reputatie 2
heb het gevonden 🙂 bedankt ..

Hoeveel producten kan ik maximaal bestellen?

Je kunt maximaal 1 abonnement tegelijk bestellen. Als je de 2e factuur van je eerste abonnement hebt voldaan, kan je een 2e bestelling plaatsen. Indien je een 2e besteling wilt plaatsen, neem dan contact op met de klantenservice bestellingen via het nummer 070 - 7101 101.
Reputatie 1
@Manoon_xX dat gaat er gewoon om dat je 1 toestel met abbonement kan bestellen tegelijk, als je hem hebt ontvangen kan je als je daar een goedkeuring krijgt, weer een nieuwe bestellen. De beginpost gaat geloof ik over hoeveel lopende abbonementen je mag hebben lopen.
Reputatie 6
Wat Manoon_xX aangeeft is juist. Dit geldt alleen voor particuliere aansluitingen. Voor zakelijke aansluitingen gelden andere voorwaarden en kun je contact opnemen met T-Mobile Zakelijke Markt (0800-8102).
Oke, ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn vraag:

Mijn vraag ging er om hoeveel abonnementen er op hetzelfde moment kunnen worden aangevraagd/geactiveerd. Geldt daarbij voor particulieren altijd de voorwaarde zoals bij GSMtopdeal vermeld?

Daarnaast hoeveel lopende abonnementen je mag hebben is wellicht ook een interresante vraag.
Goeie vraag: ik heb een Relax 300 2-jarig abbo op mijn naam staan die binnnen 3 maanden afloopt en voor mijn zoon een 1-jarig Relax 130 abbo; nieuwe aanvraag voor een i-150 abbo 2-jarig is door T-Mobile afgewezen...zodra ik de reden weet dan zal ik dat melden 🙂
Reputatie 5
@11A
Je kan één abonnement per keer afsluiten en zodra daar dan twee facturen van betaald zijn of een voorschot is betaald dan kan er een tweede abonnement afgesloten worden.

@rich69
Je hebt je vraag ook in een [thread=130963]ander topic[/thread] geplaatst en daar heb ik je een reactie gegeven. Zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen dan zal ik je dat laten weten.

Reageer