Beantwoord

Hoogte keuze bijbetalen toestel beperkt

• 16 september 2017
  • 3 reacties
  • 306 Bekeken

Goedenavond,

Door de komst van de nieuwe iPhone modellen icm aflopen van mijn abonnement deze maand ben ik wat providers gaan vergelijken. Hierbij valt het mij op dat de hoogte bijbetaling van het toestel bij Tmobile beperkter is als voorheen. Je betaald bij de verlenging dan een laag bedrag of ineens een grote stap naar een flink bedrag rond de 600 of 700 euro. Bij Vodafoon kan je dit bedrag zelfs helemaal zelf bepalen waardoor het maandbedrag naar eigen wensen is te bepalen. Waarom is bij jullie de keuze mogelijkheid heel erg beperkt?

Mvgr,
Bob
icon

Beste antwoord door Hajar 18 september 2017, 13:35

Hi Bob,

Wij bieden 3 opties aan. Je betaalt je toestel direct af, dan is er geen krediet. Of je kiest een krediet van €10, dan betaal je een gedeelte vooraf (afhankelijk van prijs toestel). Of je kiest een krediet (afhankelijk van prijs toestel), waarbij je €0,00 vooraf betaalt. Bij de eerste heb je geen toestelkrediet, bij de tweede een toestelkrediet dat niet wordt geregistreerd en bij de derde een toestelkrediet dat wordt geregistreerd. Met deze opties bieden we ook een optie aan waarbij BKR registratie niet nodig is, vandaar dat het verschil ook groter is.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.
Bekijk origineel

3 reacties

Ik volg even op jouw bericht. Het viel mij inderdaad ook al op dat het onwijs beperkt is.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bob,

Wij bieden 3 opties aan. Je betaalt je toestel direct af, dan is er geen krediet. Of je kiest een krediet van €10, dan betaal je een gedeelte vooraf (afhankelijk van prijs toestel). Of je kiest een krediet (afhankelijk van prijs toestel), waarbij je €0,00 vooraf betaalt. Bij de eerste heb je geen toestelkrediet, bij de tweede een toestelkrediet dat niet wordt geregistreerd en bij de derde een toestelkrediet dat wordt geregistreerd. Met deze opties bieden we ook een optie aan waarbij BKR registratie niet nodig is, vandaar dat het verschil ook groter is.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.
Hi Hajar,

Dat begreep ik wel echter had ik in het toestelkrediet wat meer flexibiliteit willen zien aangezien de verschillen heel groot zijn. Maar goed dit is de keuze van T-mobile.

In iedergeval nog bedankt voor je reactie.

Gr.
Bob

Reageer