Beantwoord

Huawei P8 Lite T-Mobile Black?

Is er een relevant verschil aanwezig tussen de normale black versie van de huawei p8 lite en de p8 lite tmobile black?
aangezien het prijsverschil bij levering 64€ is (abonnement verlenging)?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 30 augustus 2015, 14:15

Hoi K. wessel, welkom op het forum.

Je kijkt bij de aanbieding van gsmwijzer, denk ik? Ik vermoed dat degene waar T-Mobile achter staat een branded toestel is, omdat black er ook tussen staat zonder de toevoeging. Wat je zou kunnen doen is contact opnemen met de aanbieder om te vragen of dat het verschil is.

Branded toestellen krijgen doorgaans later updates dan unbranded toestellen en er worden wat extra apps voorgeïnstalleerd, zoals My T-Mobile. Je kunt er waarschijnlijk wel een unbranded versie opzetten als dat je zou storen, al weet ik niet zeker hoe dat bij Huawei werkt. Da's altijd te googlen. 😉

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi K. wessel, welkom op het forum.

Je kijkt bij de aanbieding van gsmwijzer, denk ik? Ik vermoed dat degene waar T-Mobile achter staat een branded toestel is, omdat black er ook tussen staat zonder de toevoeging. Wat je zou kunnen doen is contact opnemen met de aanbieder om te vragen of dat het verschil is.

Branded toestellen krijgen doorgaans later updates dan unbranded toestellen en er worden wat extra apps voorgeïnstalleerd, zoals My T-Mobile. Je kunt er waarschijnlijk wel een unbranded versie opzetten als dat je zou storen, al weet ik niet zeker hoe dat bij Huawei werkt. Da's altijd te googlen. 😉
Bedankt voor de info,
we gaan even kijken of de extra 69(haha..) euro het waard is om bij te leggen.
ben zelf student dus heb initieel ook op studentenmobiel gekeken.

even afwegen en kijken wat het beste idee is.

Reageer