Beantwoord

Hulp nodig met nieuwe toestel?

• 30 november 2020
  • 4 reacties
  • 278 Bekeken

Goeie dag allemaal

(weet niet of dit hier mag maar?) 

ik mag binnenkort mijn abonnement verlengen, maar begin langzamerhand het moeilijk te vinden welke toestel beter is en waar ik op moet letten. Wil graag juist meningen horen van andere die ook andere toestellen hebben en dan de pro en cons. Want twijfel heel erg over een aantal toestellen en dat zijn: Samsung Z fold2, Samsung Z Flip, Motorola razr 5G,  iPhone 12 pro, iPhone 12 pro Max, Samsung note 20 ultra. Please wie kan mij hier bij helpen?

icon

Beste antwoord door mAtt_25 30 november 2020, 14:12

@mAtt_25 Ga naar een Media Markt of Tmobile shop daar helpen ze goed en kan je zelf kijken hoe en wat. Ik ben bekend met de Samsung en Apple Beide  doen bijna niet meer voor elkaar onder. In mijn Ogen is IOS een fijner systeem maar ook dat is weer persoonlijk. Maak eerst de besturing keus zodat je dan kan gaan afstrepen 

Ik ben benieuwd welke je gaat kiezen👍📲

Dankjewel ik ben ook reuze benieuwd welke het gaat worden. Ben ook al bij MM geweest en de T-mobile shop en daar hadden ze niet echt tijd voor mij dus zelf even gekeken. Maar wou graag weten hoe andere de toestellen ervaren. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @mAtt_25  Daar vraag je nogal wat, ik ben een Apple fan dus zal je altijd een iPhone adviseren. het gemak waarmee IOS werkt enz.

Maar een Android fan denkt daar weer heel anders over. 
In dit geval moet je dus echt op de reviews van andere afgaan maar dan weet je nog niet welk type toestel jij het fijnste vind. En dan nog het prijskaartje wat overal aanhangt.

Er zijn sites waar je verschillende types naast-elkaar-kan vergelijken. 
Mijn advies ‘ga naar een winkel bekijk alles. Speel er een beetje mee en kies aan de hand van de opties en je portemonnee. 

Apple Pro Max en de Samsung note 20 ultra zijn in mijn ogen DE TELEFOONS die de mooiste foto’s maken. Zelf heb ik de Apple 12pro Max.

Wil je de optie 5G?

Is snelheid en Face-ID belangrijk. 
Is de groter van de telefoon belangrijk?

Succes! 

Dankjewel voor je berichtje en ja vind foto’s belangrijk maar het scherm vind ik echt mega belangrijk dat de kleur echt mooi en helder is en zwart ook echt mooi zwart is... 

Reputatie 7
Badge +20

@mAtt_25 Ga naar een Media Markt of Tmobile shop daar helpen ze goed en kan je zelf kijken hoe en wat. Ik ben bekend met de Samsung en Apple Beide  doen bijna niet meer voor elkaar onder. In mijn Ogen is IOS een fijner systeem maar ook dat is weer persoonlijk. Maak eerst de besturing keus zodat je dan kan gaan afstrepen 

De Samsung note Ultra is een prachtig toestel met een helder beeldscherm. Als ik geen  apple fan zou zijn kocht ik dat toestel. 

Dankjewel ik ben ook reuze benieuwd welke het gaat worden. Ben ook al bij MM geweest en de T-mobile shop en daar hadden ze niet echt tijd voor mij dus zelf even gekeken. Maar wou graag weten hoe andere de toestellen ervaren. 

Reageer