Beantwoord

Ik mag verlengen, maar wil wachten op iPhone 7

Ik mag nu een nieuwe telefoon uitzoeken na een abonnement van 2jaar te hebben gehad maar nu wilde ik de nieuwe iPhone 7 maar die komt waarschijnlijk pas in september uit,kan ik hier op wachten?
icon

Beste antwoord door Dave670 9 maart 2016, 21:47

Welkom op het T-Mobile forum! :)

Zolang je je abonnement niet verlengd kun je inderdaad wachten op de nieuwe iPhone 7. Let wel op dat eventuele kortingen vervallen na einddatum contract.

Heb je zo genoeg informatie 🙂?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Welkom op het T-Mobile forum! :)

Zolang je je abonnement niet verlengd kun je inderdaad wachten op de nieuwe iPhone 7. Let wel op dat eventuele kortingen vervallen na einddatum contract.

Heb je zo genoeg informatie 🙂?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Nonapessy,

Ook namens mij welkom op het forum!

Leuk dat je al aan het kijken bent naar je verlenging! 🙂 Ik zie dat je vanaf 28 maart mag verlengen. Zoals Dave aangeeft loopt je abonnement door als je niet verlengd of opzegt. Houd er wel rekening mee dat je kortingen na het aflopen van jouw contractsperiode (na 28 juli) komen te vervallen.

Er is ook nog een andere optie: je kunt er ook voor kiezen om te verlengen met een Sim Only abonnement en tegen de tijd dat de iPhone 7 is uitgekomen gebruik te maken van onze Toestel Flexibiliteit. Daarmee kun je binnen een lopende Sim Only contractperiode alsnog overstappen naar een abonnement mét toestel. In dit topic vind je meer informatie hierover.

Laat je even weten of je zo voldoende weet? Als je aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten!

Reageer