Beantwoord

Ik mag weer verlengen

• 6 februari 2017
  • 10 reacties
  • 297 Bekeken

Ik mag weer verlengen maar zie via de site niet echt een korting of aanbieding als ik verleng. komen er nog acties of kunnen jullie me zo een leuk aanbod doen?
aangezien jullie geen HTC meer hebben en ik niet via een winkel wil verlengen heb ik besloten om de samsung weer een kans te geven (in het verleden niet zo goede ervaring mee gehad) nu lijkt de galaxy s7 edge me wel wat, alleen die is met een abbo van 2 jaar op zijn goedkoopst 47 euro (1GB + onbeperkt) ik meen ik op andere sites zag dat het zelfde toestel in combinatie met de 5gb + onbeperkt abbo 38 p/m kost.
kunnen jullie dat ook doen voor die prijs, is het verstandig nog een maand te wachten tot andere modellen zijn gepresenteerd? ik zou nml niet meer dan 40 p/m kwijt zijn. tot nu toe zijn we er altijd uitgekomen na wat heen en weer gebel of mail, dus ben weer benieuwd 😃
icon

Beste antwoord door David 8 februari 2017, 12:43

Hoi Staler,

Ik heb jouw gegevens in ieder geval doorgegeven aan onze verkoopadviseur. Direct contact is toch het gemakkelijkste om iets te bespreken!

Je kunt er echter wel vanuit gaan dat de kosten hetzelfde zijn als je online ziet. Wat we echter merken is dat een verkoopadviseur met je kan kijken naar jouw huidige verbruik en bijpassende bundels. Daarnaast is een persoonlijk gesprek altijd handig en kun je direct overleggen. 🙂

Hopelijk blijf je gewoon nog lang klant bij ons! Als wij nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!

PS: Berichten worden gemarkeerd door ons als we denken dat daar het goede antwoord zit. Soms zitten we dan mis, maar het is altijd goed bedoeld! 😉
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedemiddag Staler

Je kunt bijvoorbeeld hier zien: Verwachte mobiele telefoons welke uitkomen hier in Nederland. Misschien zie je een telefoon waarbij je denk, die moet ik hebben!

Overigens, indien je iets minder uit wilt zijn kun je ook verlengen via derde-partijen, zoals belsimpel.nl. hier een overzicht met een Samsung Galaxy S7 Edge G935 Black, 1GB Internet + onbeperkt belminuten en SMS voor 2 jaar:

Je ziet dus dat je van €47 (Via T-Mobile) naar €42,50 gaat als je verlengt via belsimpel. Deze kosten is gemaakt zonder toestel bijbetaling. Je krijgt zelfs nog €2,50 bovenop per maand als je gebruikt maakt van T-Mobile Samen (met €2,50 cadeau keuze). Dus in plaats van 42,50 wordt dat dus €40!

Ook moet ik eerlijk zijn dat (alle) providers niet echt meer doen aan 'extra' aanbiedingen voor bestaanden klanten. Zelfs Vodafone is hiermee gestopt. Wel is het zo dat je verlengt geen aansluitkosten hoeft te betalen, en nog wel gebruik kan maken van T-Mobile Samen en T-Mobile Extra.

Ook heeft T-Mobile nu GO abonnement kortingen. Bijvoorbeeld:

- GO Basic 1GB is nu €19 (wordt later €22,50)
- GO Next 5GB is nu €24 (wordt later €30)
- GO Up 10GB is nu €28 (wordt later €35)
- GO Unlimited EU is nu €35 (wordt later €50)
- GO Unlimited EU + US is nu €60 (wordt later €70)

Verder, T-Mobile heeft het best geteste netwerk!

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Hoi Skyrider,

dank voor je antwoord, maar zoals ik al aangaf wil ik het liever niet via een derde partij doen en kijken wat t-mobile direct voor mij kan betekenen, elke keer zijn we er uitgekomen en wil graag weten wat ze kunnen doen, zeker nu de opvolger op komst is, verwacht/hoop ik dat de s7 goedkoper aangeboden kan worden.

hoe kan het zijn dat jou bericht trouwens als antwoord gemarkeerd staat, het beantwoord geen 1 van me vragen, maar opsomming van wat ik aangaf juist niet wil. niet lullig bedoeld bedankt voor je inzet maar kan er niet veel mee.
Reputatie 4
Badge +9
Je gaf aan dat je liever niet via 'een' winkel wilt doen, dus ik ging ervan uit dat je een T-Mobile Shop bedoelde, niet derde partijen. Als ik mag vragen, waarom wil je dat niet? Je bent uiteindelijk veel goedkoper uit.

En waarom mijn reactie als antwoord is geselecteerd is omdat waarschijnlijk het dichts bij een buurt kwam van een volledige antwoord. Echter denk ik dat T-Mobile Moderators net zoals ik het over het hoofd hebben gezien dat je ook niet via derde partijen wilt doen.

Dit is altijd wel iets wat makkelijk gecorrigeerd kan worden.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Hoi Staler,

Mag ik hier even op inhaken.
Je geeft aan dat je graag wil kijken voor een Samsung Galaxy S7 edge (32GB). Als ik deze invul op de site van T-Mobile dan kom ik op 43,- euro als je deze gaat verlengen. Neem je dan T-Mobile samen er bij dan betaal je -2,50 euro en dan kom je uit op 40,50 euro.

Zie voorbeeld:

Als ik nu 5GB en onbeperkt bellen doe dan kom ik op 45,- euro per maand en als je daar dan weer T-Mobile Samen bij afhaalt dan kom je op 42,50 euro per maand.

Als je nu je contract gaat verlengen bij T-Mobile dan mag je elke maand je bundel aanpassen met de geldende korting die er op het moment van je nieuwe contract gelden. Goedkoper zal het denk ik bij T-Mobile niet worden, dit zijn de prijzen die ze aanbieden. Maar je bent en blijft dan wel direct bij T-Mobile zonder tussenkomst van derden, wat ik zelf ook altijd wel heel fijn vind.

Je had nog de vraag of je misschien beter kan wachten of niet. Dat blijft altijd een gok, daar kan niemand je iets over zeggen, alleen T-Mobile, en die doet dat niet. Dus het blijft echt altijd maar gissen wat je moet doen. Je moet doen waar jij je het lekkerste bij voelt. En of je nu voor een tussen persoon kiest, als je bij T-Mobile blijft dan zit je ook nog altijd op hetzelfde netwerk, ook bij T-Mobile zelf, dus daar zit geen verschil in.

Ik weet niet of ik je zo verder heb kunnen helpen met informatie en dat je hier iets mee kan.
@Staler
Bij deze is het gecorrigeerd. 😉 Als het goed is, zou je nu zelf ook de optie weer moeten hebben om een antwoord te kiezen.

T-Mobile kan je nu ook niet aangeven wat de prijzen over enkele weken gaan zijn, maar pas als er een prijswijziging is (geweest). Zoals Thalina in het andere topic al aangaf, houd het in de gaten, dan zie je het vanzelf wanneer de prijzen gewijzigd zijn.
@ iedereen bedankt voor de antwoorden, @serviceweb, denk de prijzen vandaag gezakt zijn gisteren was het nog 4 euro meer 🙂 maar dan nog dit zijn zelfde prijzen als ik als nieuwe klant een abbo zal afsluiten, ex de aansluitkosten dan.
de reden ik niet voor derde partijen wil gaan is omdat ik daar slechte ervaringen mee heb en tot nu toe er met t-mobile altijd wel uitkwam met een goede aanbieding bij verlengen, ik weet dat er meer kan dan er op de site of standaard word aangegeven, ben daardoor ook toen ik voor KPN werkten altijd t-mobile klant gebleven, ondanks ik tot 50% korting bij KPN kon krijgen als werknemer.
nogmaals iedereen zover bedankt voor de antwoorden, ben alleen erg benieuwd wat t-mobile zelf me dit keer kan aanbieden als persoonlijk aanbod 😉
Reputatie 4
Badge +9
Hey Staler.

Ik zag gisteren ook een prijs van 47 euro totaal, dus het is inderdaad gezakt. En dat in 1 dagje :p

En ja, er zijn derde partijen waarbij mensen slechte ervaring hebben. Daarom lees ik altijd reviews op tweakers om een indruk te krijgen, met bijvoorbeeld:

- Tweakers.net - BelSimpel
- Tweakers - Gsmweb.nl

Gsmweb heeft bijvoorbeeld hele slechte reviews, terwijl belsimpel één van de top derde partijen zijn. Maar, de keus is natuurlijk helemaal aan jou.

Ben ook benieuwd naar T-Mobile's reactie voor je.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Staler,

Ik heb jouw gegevens in ieder geval doorgegeven aan onze verkoopadviseur. Direct contact is toch het gemakkelijkste om iets te bespreken!

Je kunt er echter wel vanuit gaan dat de kosten hetzelfde zijn als je online ziet. Wat we echter merken is dat een verkoopadviseur met je kan kijken naar jouw huidige verbruik en bijpassende bundels. Daarnaast is een persoonlijk gesprek altijd handig en kun je direct overleggen. 🙂

Hopelijk blijf je gewoon nog lang klant bij ons! Als wij nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!

PS: Berichten worden gemarkeerd door ons als we denken dat daar het goede antwoord zit. Soms zitten we dan mis, maar het is altijd goed bedoeld! 😉
Nog even laatste stand van zaken, heb inmiddels een nieuwe telefoon en verlenging, maar helaas niet via t-mobile zelf ben toch uitgekomen bij een winkel hier in de stad die mij wel voordeel konden geven. erg jammer dat hier niet lukte dit maal.
ik schijn ook gebeld te zijn door jullie maar met een onbekend/verborgen nummer en die neem ik nooit op. heb wel zelf gebeld naar jullie maar met wie ik had kwam ik niet verder, hij kon mooi praten maar zei weinig dus uiteindelijk besloten te kijken wat ze hier in de stad konden en daar kreeg ik dan wel voordeel.
ieder geval bedankt voor de moeite allemaal! ik ga genieten van me s7 edge 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Staler,

Mooi dat het uiteindelijk toch gelukt is! Heel veel plezier met jouw S7 Edge! 🙂

Reageer