Vraag

Ik probeer te verlengen sinds gisteren! (Storing?)

Goedendag
Mag ik AUB een antwoord hebben ZSM?
Ik hebheb gisteren mijn abo verlengd via belsimpel.
Het ging goed en makkelijk en SNEL aan hun kant..
Ik heb vanochtend gehoord dat T-mobile heeft mijn bestelling afgekeurd en de reden?
Onzin verschillende reden!
Niets duidelijk maar het probleem is dat belsimpel wacht op een melding van jullie en ik kan dus niet een 2de bestelling plaatsen!
Normaal levert belsimpel de bestelling binnen 2 dagen, ik ga zaterdag op vakantie dus alles was perfect... Maar dankzij jullie het is nu afgelopen!
Een van de reden is iets met mijn gegevens. Maar ik ben klant voor nu al meer dan 15 jaar en mijn gegevens hebben jullie!
Wat een stress! En geen antwoord!
Ga ik mijn verlenging goedgekeurd krijgen VANDAAG nog?
Ik vindt het jammer deze miscommunicatie!
Ik haat onduidelijkheid!
Bovendien ik heb NOOIT een achterstand of problemen gehad met T-Mobile.
Alvast bedankt voor uw reactie

2 reacties

Reputatie 3
Het zal vast iets te maken hebben met het aanleveren van gegevens die horen bij de verlenging. Weet je zeker dat alle gegevens die bij Belsimpel zijn opgegeven exact overeenkomen met wat nu op je contract staat?

Toch denk ik dat je je tot Belsimpel zal moeten richten met dit probleem. Je hebt immers daar de bestelling geplaatst en die dienen die in te voeren bij T-Mobile als partner zijnde en het hele proces verder af te handelen en het tevens recht te zetten bij T-Mobile als het niet klopt. Dus ik weet niet of dit op te lossen is door rechtstreeks met T-Mobile contact op te nemen. Misschien kan dat alleen als je de bestelling annuleert en rechtstreeks bij T-Mobile verlengt.

Maar wie weet kan een T-Mobile medewerker je helpen, dan moet je alleen nog even afwachten tot er een reactie komt.
Reputatie 7
Badge +15
Hey L0uisa,

Jeetje wat een onhandige situatie zeg! Dit is een klant-helpt-klant forum waarbij wij, moderators, meestal binnen 24 uur reageren als het nodig is. Vandaar dat ik ook nu pas reageer. Ik zie dat je gisteravond nog een aantal keer contact hebt gehad met mijn collega's. Zij hebben geen reden van afwijzing kunnen vinden en er is momenteel ook nog geen verlenging bij ons bekend.

Heb je daarna nog contact gehad met Belsimpel? :8

Reageer