Vraag

IND Sticker

Zojuist wilden mijn vrouw en ik voor haar een nieuw abonnement afsluiten. Zij is Deens, maar woont en werkt al ruim 5 jaar in Nederland, is met een Nederlander getrouwd (ik dus), staat al jaren ingeschreven in de gemeente Dordrecht waar wij wonen en is ook nog eens al jaren klant bij T-Mobile. Wat onvoorstelbaar klant onvriendelijk dat je dan gewoon een nieuw abonnement geweigerd word vanwege een IND sticker, terwijl voor haar verder inschrijven IND niet verplicht of nodig is.

Dat er blijkbaar problemen zijn geweest die hier toe hebben geleid, kan ik best begrip op brengen. Maar bij een bestaande klant die al jaren gewoon zonder problemen de rekening betaald vind ik dat toch vrij triest. Zeker om ons dan door te verwijzen naar een instantie als het IND waar we verder niets mee te maken hebben en waar ook een wachttijd van diverse maanden is...

Als je dan ergens om moet vragen, vraag dan een uitreksel van het GBA of zoiets, of beter nog, weiger geen bestaande klanten.

3 reacties

Reputatie 2
Ik heb al zeven jaar een abbo bij t-mobile. Nu kan ik zelfs MET een IND-sticker niet via gsm.nl e.d. Sites bestellen omdat die optie voor een IND-sticker niet in hun software zit (volgens hen). Maar wat u beweert dat bij een verlenging geen documenten worden opgevraagd is incorrect, want ik kon zonder ind-sticker niet eens verlengen!
Beste Tom,

Het probleem is inmiddels opgelost, want ik heb gewoon voor haar een abonnement op mijn naam afgesloten (bij een buitengewoon vriendelijke en behulpzame dame die in de winkel in het centrum van Dordrecht werkt).

Maar m'n vrouw heeft inderdaad al een T-mobile abonnement en nummer, ze is uit ongeveer 3 a 4 jaar klant al bij T-mobile. Nu is het wel zo dat we in de winkel kwamen niet voor een verlenging, maar voor een nieuw contract voor haar, maar er werd in de winkel duidelijk aangegeven dat het ook bij een verlening noodzakelijk zou zijn en dat we dus sowieso naar het IND toe moesten.
Reputatie 5
@Paulvb Welkom op het forum!

Wat vervelend dat je vrouw is afgewezen voor een T-Mobile abonnement! Heeft ze wel al een T-Mobile nummer? Bij een verlenging worden deze gegevens namelijk niet opnieuw opgevraagd. Zou je anders haar 06-nummer via een privebericht willen sturen? Dan kan ik even meekijken. Ik hoor het graag van je. 🙂

Reageer