Beantwoord

ingang verlenging via my t-mobile

• 4 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 766 Bekeken

Hallo,
Nog 5 uur en dan gaat de race van start (f1) En natuurlijk zit ik op een camping in Italië zonder wifi. Ik wil daarom eindelijk de overstap maken van mijn stel bij /samen abbo met een databundel van slechts 100 mb naar een Go met onbeperkt data.

Ik ben allang contract-vrij maar mijn prangende vraag is; als ik via my-tmobile het abbo verleng/verander gaat de onbeperkt data dan meteen in (dus echt onmiddelijk en binnen zeg maar een uur ofzo) of zit ik nog 11 dagen te wachten om de maand af te maken.

Mvg Vincent
icon

Beste antwoord door wipika 4 augustus 2019, 14:59

Ik heb de gok gewaagd en blij toe. Het duurde letterlijk nog geen minuut voor ik de bevestigingsmail kreeg en de bundels gingen meteen in.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Met unlimited data geldt dit in NL, in de EU heb je dan 14GB. Ik weet niet hoeveel data je voor de race nodig hebt, maar weet dat er een limiet is voor het buitenland.
Ok dankje wel
Ik denk dat 14GB voor een stukje hd tv van max 2 uur niet veel meer zal zijn dan een hd film van dezelfde lengte.
Maar gaat de databundel wel direct in? (Ook op zaterdag) Dat is nu mijn grootste vraag.
Reputatie 4
Badge +4
Geen idee, ik zou er niet op rekenen dat dit binnen een uur geregeld is. Als je al een GO abonnement had gehad, dan had je wel je bundel kunnen verhogen naar unlimited, dat gaat wel meteen in. Jij hebt helaas nog een oud prijsplan.
Ik heb de gok gewaagd en blij toe. Het duurde letterlijk nog geen minuut voor ik de bevestigingsmail kreeg en de bundels gingen meteen in.
Reputatie 4
Badge +4
Top! Veel plezier met de race!

Reageer