Beantwoord

Ingangsdatum nieuw abonnement

• 2 januari 2017
  • 2 reacties
  • 590 Bekeken

Hallo ik heb 30 december mijn telefoon opgehaald met een nieuw abbonement. Vanaf wanneer gaat deze in want ik kan mijn nieuwe simkaart al wel gewoon gebruiken maar mijn data en belminuten zijn nog gewoon van mijn oude abbonement? Begint mijn nieuwe abonnement dan pas op de dag dat mijn oude afloopt?
icon

Beste antwoord door Rosan 2 januari 2017, 15:14

Beste Boschje als het gaat om een verlenging dan gaat je nieuwe abonnement in zodra je oude abonnement is afgelopen.

Was deze al afgelopen dan gaat deze in zodra je je toestel heb ontvangen.

Of als je overstapt van een andere provider gaat het in zodra je andere abonnement is afgelopen.

Gaat het om een geheel nieuw nummer dan gaat het gelijk in.

In 1 geval moet je je nieuwe simkaart pas gaan gebruiken als je nieuwe abonnement start en dat is bij een overstap van een andere provider naar T Mobile anders maak je kosten buiten de bundels.

In de andere gevallen kan je hem gewoon gelijk gaan gebruiken.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Badge +13
Beste Boschje als het gaat om een verlenging dan gaat je nieuwe abonnement in zodra je oude abonnement is afgelopen.
Was deze al afgelopen dan gaat deze in zodra je je toestel heb ontvangen.
Of als je overstapt van een andere provider gaat het in zodra je andere abonnement is afgelopen.
Gaat het om een geheel nieuw nummer dan gaat het gelijk in.

In 1 geval moet je je nieuwe simkaart pas gaan gebruiken als je nieuwe abonnement start en dat is bij een overstap van een andere provider naar T Mobile anders maak je kosten buiten de bundels.
In de andere gevallen kan je hem gewoon gelijk gaan gebruiken.
Reputatie 5
Badge +14
Ja dat klopt !