Beantwoord

Ingangsdatum nieuw contract

• 4 december 2016
  • 3 reacties
  • 410 Bekeken

Beste,

Mijn zoon heeft op dit moment een abonnement bij Hollands Nieuwe. Het contract staat op mijn naam aangezien hij destijds nog geen 18 jaar was. Hij wil nu graag een abonnement bij t-mobile afsluiten, het liefste met nummerbehoud. Mijn vraag is dan ook, hoe kan dit geregeld worden aangezien het oude contract op mijn naam staat.

Mocht nummerbehoud niet mogelijk zijn via deze weg, dan wil hij graag een abonnement afsluiten bij t-mobile zonder nummerbehoud. Aangezien hij op dit moment graag van een aanbieding wil profiteren, vraag ik mij of je dan zelf de ingangsdatum kan bepalen? want zijn oude contract loopt pas begin februari af.

Hopelijk kan iemand antwoordt geven op mijn vraag. Alvast bedankt, vriendelijke groet,

Martin
icon

Beste antwoord door Sam- 5 december 2016, 13:12

Hoi Martin,

Leuk dat je zoon een contract bij ons wilt aangaan! Goed dat je hierover navraag over doet.

Skyrider heeft zijn vermoeden al uitgesproken en dit klopt ook. Hij kan dus bij ons een nieuw contract aangaan met nummerbehoud. Houd er wel rekening mee dat er bij Hollandsnieuwe een opzegtermijn op zit, dus moet nummerbehoud minimaal 30 dagen in de toekomst plaatsvinden.

Ik hoop dat hiermee alles duidelijk is en dat je zoon snel gebruik kan maken van zijn abonnement. Vergeet hem niet te informeren over T-Mobile Extra, T-Mobile Samen en T-Mobile Vriendenkorting. 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Tot zo ver ik weet (tenzij dit per provider verschilt, denk het niet) word een aanvraag nummerbehoud wordt getoetst op 06-nummer, simkaartnummer en einddatum. Je zou dus gewoon nummerbehoud aan kunnen vragen.

Maar ik denk dat een moderator je hierbij meer kan informeren hoe het te werk gaat. Ik kan het natuurlijk fout hebben 🙂.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 5
Badge +17
Hoi Martin,

Leuk dat je zoon een contract bij ons wilt aangaan! Goed dat je hierover navraag over doet.

Skyrider heeft zijn vermoeden al uitgesproken en dit klopt ook. Hij kan dus bij ons een nieuw contract aangaan met nummerbehoud. Houd er wel rekening mee dat er bij Hollandsnieuwe een opzegtermijn op zit, dus moet nummerbehoud minimaal 30 dagen in de toekomst plaatsvinden.

Ik hoop dat hiermee alles duidelijk is en dat je zoon snel gebruik kan maken van zijn abonnement. Vergeet hem niet te informeren over T-Mobile Extra, T-Mobile Samen en T-Mobile Vriendenkorting. 😉
Bedankt voor jullie hulp en bruikbare antwoorden, ik heb een abonnement afgesloten 🙂. Fijne avond!

Reageer