Beantwoord

Ingangsdatum nieuwe abonnement

  • 30 September 2017
  • 9 reacties
  • 434 Bekeken

7 dagen geleden mijn nieuwe telefoon ontvangen, gekoppeld aan het verlengen van mijn abonnement. Op My T-Mobile staat te lezen: "wij passen de ingangsdatum van je abonnement aan wanneer je toestel is geleverd". Mijn ingangsdatum nieuwe abonnement is echter nog steeds niet aangepast
icon

Beste antwoord door jan kelder 30 September 2017, 14:38

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@YvP

T-Mobile is dan inderdaad pas actief op die datum en met de overstapservice blijft KPN doorlopen tot die datum 👍

Hallo Waggas! 

Het betreft inderdaad glasvezel, ik heb nu de afspraak de dag na mijn contracteinde bij KPN gekozen. Jullie regelen de rest dus via de overstapservice? Top!

Dank voor de opheldering.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @YvP 

Betreft dit glasvezel? Je hoeft enkel de monteurs afspraak via de mail/sms te wijzigen naar de gewenste datum of je regelt de verplaatsing telefonisch met Guidion op telefoonnummer 088 2000 151.

De datum waarop de monteur van Guidion komt is de installatiedatum.

Goedemorgen,

Ik heb een overstapservice naar T Mobile Thuis aangevraagd (vanaf KPN). Ingangsdatum is echter net iets meer dan 2 weken voor het einde van mijn KPN contract. Hoe schuif ik deze op tot de dag na KPN contract afloopt (geen behoefte aan onnodige kosten). 

Alvast dank!

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ThijsMirjam, welkom op de Community, leuk dat je een Thuis abonnement hebt uitgekozen!

Ik heb een verzoek gestuurd naar onze technische dienst om de activatiedatum naar 13 december te verzetten. Hierin zijn we wel afhankelijk van de netwerkbeheerder (KPN NetwerkNL). Het kan voorkomen dat de activatiedatum (ook wel plandatum genoemd) ongewijzigd blijft, dat hangt samen met de datum die de netbeheerder aan ons doorgeeft. De echte opleverdatum krijg je straks per e-mail bevestigd. 

Wie is je huidige aanbieder? Mag ik vragen waarom je (nog) geen gebruik maakt van onze Overstapservice (de link is klikbaar)? Die zou in dit geval zeer toepasselijk zijn. Dan wordt je huidige abonnement namelijk pas opgezegd wanneer wij een bericht sturen aan de huidige aanbieder met het signaal dat hun lijn kan worden dichtgezet.

Ik hoop oprecht dat het lukt om de activatiedatum uit te stellen. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het me weten. Dan ga ik zo snel mogelijk aan de slag voor je!

 

Goedenavond, vanmiddag heb ik een nieuw abonnement voor internet bij jullie afgesloten, maar nu blijkt dat ik voor mijn oude abonnement nog een maand moet blijven. Opzeggen kan per 13-12-20 en nu heb ik het nieuwe abonnement in laten gaan op 01-12-20. Nu is mijn vraag kan ik dit nog aanpassen zodat ik geen dubbele abonnementen heb..?

 

gr Thijs

Sorry
Reputatie 7
Hoi Wagel031,

Wat Jan zegt, klopt inderdaad! Het is trouwens niet nodig je vraag meerdere keren te stellen, ik zie dat David jou ook hier beantwoord heeft. 🙂
Reputatie 5
Normaal gaat je verlenging in als je oude abonnement is af gelopen.

Reageer