Beantwoord

Ingangsdatum nieuwe abonnement

Goedemiddag,

Mijn huidige abonnement eindigt op 31 Juli 2019. Ik heb pas geleden een nieuw abonnement afgesloten. Echter zie ik op de t-mobile app dat deze pas op 9 september 2019 ingaat. Want zover ik weet, start de nieuwe abonnement na de laatste datum van de oude. Volgens mij klopt dit niet. Kan iemand van t-mobile mij hieruit helpen?

Alvast bedankt.

Jones
icon

Beste antwoord door Jaimy 14 mei 2019, 10:44

Hoi Jones,

Wat tof dat je een nieuw abonnement hebt afgesloten, en ik zie met een heel mooi nieuw toestel!

Wat ik kan zien, is dat je je toestel nog niet in handen hebt, maar dat deze nog geleverd moet worden - klopt dat? In dat geval wordt de ingangsdatum van het nieuwe abonnement namelijk vanzelf aangepast zodra je het toestel in handen hebt! Eerst wordt automatische de gewenste datum + 120 dagen ingevoerd.

Mocht je toch het toestel al in handen hebben, dan is er wellicht iets anders aan de hand. Laat het me dan gerust even weten. In elk geval geen zorgen, we maken het hoe dan ook in orde voor je!

Ik hoor het van je, Jones. ☺
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jones,

Wat tof dat je een nieuw abonnement hebt afgesloten, en ik zie met een heel mooi nieuw toestel!

Wat ik kan zien, is dat je je toestel nog niet in handen hebt, maar dat deze nog geleverd moet worden - klopt dat? In dat geval wordt de ingangsdatum van het nieuwe abonnement namelijk vanzelf aangepast zodra je het toestel in handen hebt! Eerst wordt automatische de gewenste datum + 120 dagen ingevoerd.

Mocht je toch het toestel al in handen hebben, dan is er wellicht iets anders aan de hand. Laat het me dan gerust even weten. In elk geval geen zorgen, we maken het hoe dan ook in orde voor je!

Ik hoor het van je, Jones. ☺
Hallo Jaimy,

Als het op die manier gaat is het probleem wel opgelost. Ik had al in de gaten dat er iets niet klopte, maar goed. Het is nu wel duidelijk overgekomen. Bedankt voor de snelle reactie! Ik krijg de nieuwe telefoon vandaag thuis geleverd en daarna is het even afwachten tot mijn oude abonnement eindigt.

Met vriendelijke groet,

Jones
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan, dan komt het inderdaad goed!

Veel plezier met je nieuwe iPhone! 😍

Reageer