Beantwoord

ingangsdatum verlenging klopt weer niet (net als bij eerdere verlenging)

• 20 september 2019
  • 2 reacties
  • 934 Bekeken

Ik heb afgelopen vrijdag mijn abonnement alvast verlengd (die pas 3 januari 2020 afloopt). Nu zie ik dat mijn nieuwe abonnement pas 11 januari ingaat, in plaats van 4 januari.

In de bevestigingsmail staat:
Activeringsdatum aansluiting
Direct zodra je bestelling geleverd is.
maar ik ga er vanuit dat deze informatie niet klopt, aangezien mijn oude/huidige abonnement pas 3 januari 2020 afloopt.

Ik heb al eerder gedoe gehad met een ruim op tijd doorgegeven verlenging met toch een latere ingangsdatum. Hierdoor heb ik toen voor 2 weken het normale abonnementstarief moeten betalen zonder korting, waar ik niet op zit te wachten.

Vandaar dat ik nu alvast een bericht stuur om mijn nieuwe abonnement direct aansluitend op mijn oude abonnement in te laten gaan. De ingangsdatum is dan op 4 januari 2020. Ik heb liever dat mijn minuten en GB’s naar rato worden verrekend t/m 3 januari, dan dat ik meer moet betalen (omdat de korting van het abonnement dan niet meer geldt).

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Hajar 21 september 2019, 11:50

Hi @Andrea313

Geen zorgen! Ik heb direct je bestelling erbij gepakt en zie dat je ingangsdatum 04-01-2020 is. Vaak wordt er bij een bestelling een ander ingangsdatum aangegeven, maar zodra jij je toestel ontvangt wordt dat gecorrigeerd naar de juiste datum. Dat is nu ook het geval dus je abonnement loopt straks gelijk door.

Ik wens je veel plezier met je nieuwe toestel en als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Andrea313

Geen zorgen! Ik heb direct je bestelling erbij gepakt en zie dat je ingangsdatum 04-01-2020 is. Vaak wordt er bij een bestelling een ander ingangsdatum aangegeven, maar zodra jij je toestel ontvangt wordt dat gecorrigeerd naar de juiste datum. Dat is nu ook het geval dus je abonnement loopt straks gelijk door.

Ik wens je veel plezier met je nieuwe toestel en als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Dankjewel Hajar!!

Reageer