Beantwoord

Inruil bij verlenging

• 12 december 2020
  • 3 reacties
  • 334 Bekeken

Hi,

Ik ben aan het overwegen mijn abbonnement te verlengen en begreep uit onderstaand bericht dat ik mijn oude iPhone X kan inleveren tegen korting.

Sluit je een abonnement af (nieuw of verlengen) in combinatie met een nieuwe telefoon en ruil je een oude iPhone in, dan krijg je daar een mooi bedrag voor terug. Voorwaarde is dat je inruiltoestel aangaat en dat het display heel is. De inruilwaardes voor een oude iPhone zijn als volgt:

Lees meer 

• iPhone X: € 230
  • iPhone 8: € 140
  • iPhone 7: € 70
  • iPhone 6s Plus: € 50
  • iPhone 6s: € 35
  • iPhone 6 Plus: € 30
  • iPhone 6: € 25

Andere telefoons kun je ook inruilen. Kijk voor de procedure en het bepalen van de inruilwaarde op de inruilpagina.’

Er staat dat het display niet gebarsten mag zijn, en dat is ook niet het geval. In ieder geval, niet aan de voorzijde. De achterzijde (het glas) is helaas wel gekraakt en er zitten wat deukjes aan de zijkanten. Gaat het dan ook nog steeds op? Dit kon ik er niet geheel uit opmaken ..

icon

Beste antwoord door CrisTien 12 december 2020, 19:06

Beste @ZeroV42  Welkom! 
Welke telefoon wil je gaan kopen? Niet van belang voor inruil maar gewoon nieuwsgierig 

Als je inruil waar dan ook beschadigd is kan je die bedragen echt wel vergeten. 
Het voordeel van bestellen bij TM is dat de Telefoons met een abonnement goedkoper zijn.

Wil je het bedrag snel weten zonder op te sturen?

Ga dan langs een shop.

Je telefoon inruilen bij een T-Mobile Shop

Je oude telefoon kun je via de nieuwe online tool opsturen, maar je kunt natuurlijk ook nog steeds terecht bij een T-Mobile Shop. Wat jij wilt. Let op: de inruilwaarde bij een T-Mobile Shop krijg je in de vorm korting op een nieuw telefoon of in accessoireshop. Lever je het toestel in bij een DHL Servicepunt, dan krijg je de overeengekomen inruilwaarde op je rekening gestort.

Succes

*De inruilwaarde in de online tool is een indicatie (offerte). De experts (medewerkers in de T-Shop of medewerkers van onze inruilpartner Teqcycle) stellen de daadwerkelijke inruilwaarde vast. Inruilprijzen kunnen daarom afwijken.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @ZeroV42  Welkom! 
Welke telefoon wil je gaan kopen? Niet van belang voor inruil maar gewoon nieuwsgierig 

Als je inruil waar dan ook beschadigd is kan je die bedragen echt wel vergeten. 
Het voordeel van bestellen bij TM is dat de Telefoons met een abonnement goedkoper zijn.

Wil je het bedrag snel weten zonder op te sturen?

Ga dan langs een shop.

Je telefoon inruilen bij een T-Mobile Shop

Je oude telefoon kun je via de nieuwe online tool opsturen, maar je kunt natuurlijk ook nog steeds terecht bij een T-Mobile Shop. Wat jij wilt. Let op: de inruilwaarde bij een T-Mobile Shop krijg je in de vorm korting op een nieuw telefoon of in accessoireshop. Lever je het toestel in bij een DHL Servicepunt, dan krijg je de overeengekomen inruilwaarde op je rekening gestort.

Succes

*De inruilwaarde in de online tool is een indicatie (offerte). De experts (medewerkers in de T-Shop of medewerkers van onze inruilpartner Teqcycle) stellen de daadwerkelijke inruilwaarde vast. Inruilprijzen kunnen daarom afwijken.

Duidelijk. Dan mag in mijn optiek de omschrijving daar flink aangepast worden, is in mijn ogen toch een soort van clickbait.

Om je vraag te beantwoorden, als het bedrag flink lager uitvalt dan kies ik er waarschijnlijk alsnog voor om niet te verlengen.

Bedankt voor je info!

Reputatie 7
Badge +20

@ZeroV42  doe een test bij Apple, Amac Mediamarkt je zal lezen dat ze overal een slag om de arm (moeten) houden zolang ze de telefoon niet hebben gezien.

Reageer