Beantwoord

Inruilen van oude telefoon bij vernieuwen

• 7 april 2016
  • 3 reacties
  • 1188 Bekeken

Hoi,

Ik mag deze zaterdag verlengen en ik heb gelezen dat ik mijn oude toestel kan inruilen. als ik het toestel dat ik inruil hoger is dan het bedrag dat ik moet bijbetalen voor een nieuw toestel hoe wordt dat dan verrekend?

Groetjes
icon

Beste antwoord door Sam- 8 april 2016, 10:23

Hoi Lisette,

Nogmaals welkom op het T-Mobile Forum!

Leuk om te zien dat je hier je vraag stelt. We helpen je graag verder. :)

Het is inderdaad mogelijk om je oude telefoon in te ruilen als je wilt vernieuwen. Weet je al welk toestel je wilt aanschaffen? Wat zijn voor jou de redenen om voor dit toestel te gaan?

Wanneer de waarde van de telefoon iets hoger ligt dan de aanschaf prijs van je nieuwe telefoon dan wordt hier geen vergoeding voor gegeven. Het is dus niet mogelijk om een bedrag terug te krijgen of hiervoor een accessoire aan te schaffen.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe telefoon. Laat ons weten als je nog vragen of onduidelijkheden hebt!

Ps. neem een kijkje op de factuur uitleg pagina over je factuur na een wijziging van je abonnement.
Bekijk origineel

3 reacties

Kan je een hoesje erbij nemen of een tegoedbon
Reputatie 4
Badge +7
Waar heb je gelezen dat je je toestel kunt inruilen?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Lisette,

Nogmaals welkom op het T-Mobile Forum!

Leuk om te zien dat je hier je vraag stelt. We helpen je graag verder. :)

Het is inderdaad mogelijk om je oude telefoon in te ruilen als je wilt vernieuwen. Weet je al welk toestel je wilt aanschaffen? Wat zijn voor jou de redenen om voor dit toestel te gaan?

Wanneer de waarde van de telefoon iets hoger ligt dan de aanschaf prijs van je nieuwe telefoon dan wordt hier geen vergoeding voor gegeven. Het is dus niet mogelijk om een bedrag terug te krijgen of hiervoor een accessoire aan te schaffen.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe telefoon. Laat ons weten als je nog vragen of onduidelijkheden hebt!

Ps. neem een kijkje op de factuur uitleg pagina over je factuur na een wijziging van je abonnement.

Reageer