Beantwoord

Internet Thuis én Mobiel abonnement aanvragen met klantvoordeel

• 24 februari 2019
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Hallo Community,

Graag willen we 2 abonnementen aanvragen:
  • Internet Thuis Glasvezel 50MB
  • Sim-only 0 GB + 120 min. bellen
Hoe kunnen we dit het beste aanvragen zodat we beide producten ontvangen mét klantvoordeel?

We tekenen onze huurovereenkomst pas op 1 maart, dus wil pas op die datum een order plaatsen. Dat betekent dus wel 2+ weken wachten tot levering (geen overstap nodig). Suggesties om dit te versnellen zijn ook welkom.

Alvast dank!

Niels
icon

Beste antwoord door Sander 3 maart 2019, 15:58

Hoi @NielsJ,

Bedankt voor je interesse! Ik zorg er graag voor dat iemand je even belt om die Thuis aansluiting in orde te maken. Hierna kun je dan doorverbonden worden naar de mobiele kant. Komt helemaal goed dus! Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer en je telefoonnummer? Geef eventueel aan wanneer je juist wel of niet bereikbaar bent.

Mocht je zelf aan aan de slag willen, dan kan dat ook via ons: bestelportaal.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hoi @NielsJ,

Bedankt voor je interesse! Ik zorg er graag voor dat iemand je even belt om die Thuis aansluiting in orde te maken. Hierna kun je dan doorverbonden worden naar de mobiele kant. Komt helemaal goed dus! Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer en je telefoonnummer? Geef eventueel aan wanneer je juist wel of niet bereikbaar bent.

Mocht je zelf aan aan de slag willen, dan kan dat ook via ons: bestelportaal.

Reageer