Beantwoord

Internetbundel verlenging aanpassen naar 6GB i.p.v. 3GB

• 3 januari 2016
  • 1 reactie
  • 201 Bekeken

Beste T-Mobile,

Ik ben al jaren klant bij T-Mobile, met veel plezier! Ik heb gisternacht mijn abonnement verlengd (met een iPhone 6s 64GB Space Gray) met onbeperkt bellen (+120 EU minuten) en heb daarbij wederom de 3GB bundel gekozen. Ik ben echter van gedachte veranderd.

Omdat het 'stel samen en stel bij' was en daar ook de mogelijkheid was om omhoog en omlaag te schalen heb ik gisteravond voor de 3GB optie gekozen, ik kon altijd nog omhoog. Ik zie nu alleen dat als ik op een later moment de zelfde internetupgrade kies het - voor mij - iets minder aantrekkelijk wordt, i.p.v. de korting die ik in eerste instantie kan krijgen bij het verlengen (naar 6GB voor 1,50 p/maand meer) wordt het dan 7,50 p/maand meer.

Nu snap ik dat dit de verlengingskorting betreft, maar kan ik alsnog kiezen voor de 6GB optie voor 1,50 meer? Kunt u mij daar mee helpen, of moet ik eerst mijn te verlengen contract binnen 14 dagen annuleren en daarna opnieuw verlengen?

Ik hoop van wel 🙂! Ik begin net Netflix te ontdekken, en dit zou echt een uitkomst zijn.

Met vriendelijke groeten,

Arnoud Warschauer

Hieronder heb ik nog mijn abonnement-gegevens gezet die in gaan na verlenging en de prijzen er bij:
(al kunt u die waarschijnlijk ook in zien).

code:

Apple Apple iPhone 6s 64GB Grijs
Jouw toestelprijs € 779,19
Incl. Thuiskopieheffing indien van toepassing.
De precieze opbouw van jouw Toestelprijs vind je terug op je Toestelcontract.
Toestelbetalingen op maandfactuur - € 0,00
24 maanden x € 0,00

Eenmalige bijbetaling toestel € 779,19

Stel Samen & Stel Bij € 10,00
Bellen Onbeperkt NL + 120 EU € 6,00
Internet 3 GB € 6,00

Totaal maandelijkse kosten € 22,00

(Nu graag dus Internet 6 GB € 7,50
icon

Beste antwoord door Thalina 4 januari 2016, 11:49

Hoi Arnoud,

Leuk dat je langskomt op het forum, welkom! 🙂 En natuurlijk super om te horen dat je weer verlengd hebt! Alvast veel plezier met je nieuwe aankoop!

Terug naar je vraag: ik zie inderdaad dat je voor 3GB hebt gekozen bij je verlenging. Helaas kan ik deze bundel niet voor je aanpassen naar 6GB, omdat je verlenging pas in mei ingaat. Ik wil je adviseren om tegen die tijd zelf je internetbundel te verhogen. Dat kan heel makkelijk via My T-Mobile. Je verlenging annuleren is een optie, maar let dan goed om de prijzen. Deze kunnen namelijk aangepast zijn in de tussentijd, waardoor het verschil tussen de bundels anders is.

Heerlijk hè, Netflix! Ik ben er ook helemaal weg van! Ben je meer van de series of films? Misschien leuk om eens een kijkje in het Movie topic te nemen!

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Arnoud,

Leuk dat je langskomt op het forum, welkom! 🙂 En natuurlijk super om te horen dat je weer verlengd hebt! Alvast veel plezier met je nieuwe aankoop!

Terug naar je vraag: ik zie inderdaad dat je voor 3GB hebt gekozen bij je verlenging. Helaas kan ik deze bundel niet voor je aanpassen naar 6GB, omdat je verlenging pas in mei ingaat. Ik wil je adviseren om tegen die tijd zelf je internetbundel te verhogen. Dat kan heel makkelijk via My T-Mobile. Je verlenging annuleren is een optie, maar let dan goed om de prijzen. Deze kunnen namelijk aangepast zijn in de tussentijd, waardoor het verschil tussen de bundels anders is.

Heerlijk hè, Netflix! Ik ben er ook helemaal weg van! Ben je meer van de series of films? Misschien leuk om eens een kijkje in het Movie topic te nemen!

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag!

Reageer