Beantwoord

Inzien nieuw contract

• 22 mei 2017
  • 3 reacties
  • 97 Bekeken

Een paar weken geleden heb ik mijn contract verlengd. Mijn huidige abonnement loopt af per 10 juni. Ik heb van jullie een email bevestiging gehad over mijn nieuwe contract, maar als ik op de app van My T-Mobile kijk zie ik nog steeds staan dat ik kan verlengen en zie ik nog niet mijn nieuwe contract staan. Wanneer staan deze gegevens op de app?
icon

Beste antwoord door Thalina 23 mei 2017, 13:51

Hoi Suusie83,

Allereerst leuk dat je hebt verlengd! 🙂 Wel zo fijn om zeker te weten dat alles goed is gegaan. Ik zie jouw verlenging in ieder geval goed in het systeem dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Als je inlogt op My T-Mobile en kijkt bij Mijn abonnement zie je dat je bovenaan kunt kiezen voor 'Nieuw'. Daar zie je jouw verlenging staan. Jouw verlenging is nog niet ingegaan dus je ziet daar nog niet de kortingen op jouw nieuwe abonnement staan. We werken eraan om dit aan te passen, maar dan weet je dat die wel zichtbaar worden zodra jouw abonnement ingaat.

Ook zie ik inderdaad staan dat je nog kunt verlengen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en ik begrijp dat dit verwarrend is. Ik heb het gelijk doorgegeven aan mijn collega die verantwoordelijk is voor My T-Mobile zodat dit aangepast kan worden.

Voor nu: geniet van het mooie weer! 🆒 En als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Suusie83,

Allereerst leuk dat je hebt verlengd! 🙂 Wel zo fijn om zeker te weten dat alles goed is gegaan. Ik zie jouw verlenging in ieder geval goed in het systeem dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Als je inlogt op My T-Mobile en kijkt bij Mijn abonnement zie je dat je bovenaan kunt kiezen voor 'Nieuw'. Daar zie je jouw verlenging staan. Jouw verlenging is nog niet ingegaan dus je ziet daar nog niet de kortingen op jouw nieuwe abonnement staan. We werken eraan om dit aan te passen, maar dan weet je dat die wel zichtbaar worden zodra jouw abonnement ingaat.

Ook zie ik inderdaad staan dat je nog kunt verlengen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en ik begrijp dat dit verwarrend is. Ik heb het gelijk doorgegeven aan mijn collega die verantwoordelijk is voor My T-Mobile zodat dit aangepast kan worden.

Voor nu: geniet van het mooie weer! 🆒 En als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag!
Hoi Thalina

Bedankt voor je reactie. Ik zie bij My T-Mobile niet de optie "Nieuw" staan bij "Abonnement"
Maar het ging mij erom dat mijn verlenging goed verwerkt was en dat is het geval. Dus dan zal ik vanaf 10 juni mijn nieuwe abonnement zien.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Suusie83,

Ik heb in de bijlage het scherm van 'Mijn abonnement' in My T-Mobile toegevoegd waar je het nieuwe abonnement kunt vinden. Bovenaan zie je de verschillende contracten die je in kunt zien. 🙂 Hopelijk vind je ze zo terug! Het staat er dus in ieder geval goed in!

Laat je weten of wij je nog ergens bij kunnen helpen?

Reageer