Vraag

Iphone 4s besteld alleen betaling via Ideal niet mogelijk


Zijn er problemen met betalen van de bestelling iphone4s via ideal? Ik wilde eerst met credit card, maar helaas geen visa, alleen Master card bij Tmobile.
Nu via ideal klapt het steeds terug. Probeer nu al 2 uur, maar niks.
Graag een oplossing!!

113 reacties

Reputatie 7
@pbessems

Welkom op het T-Mobile forum.

Helaas is het op dit moment niet mogelijk om met een Visa card te betalen. Wij hebben echter net een aanpassing in ons systeem gemaakt zodat je nu via iDeal betalen kunt.
Inderdaad, Visa kan niet. Maar bij iDeal betaling gaat hij steeds terug naar het vorige scherm. Kortom: Ik kan niet betalen....

Zou dit opgelost kunnen worden?

Bij voorbaat dank!
Ik heb precies het zelfde ik had gebeld naar de klantenservice en hun zeide tegen mij dat iedereen dit heeft en dat elke iphone via rembours wordt verzonden

Ik heb precies het zelfde ik had gebeld naar de klantenservice en hun zeide tegen mij dat iedereen dit heeft en dat elke iphone via rembours wordt verzonden



Hun zeide....(?)

Maargoed........

Dan moeten ze dat duidelijk maken!

Zo krijg je alleen maar verwarring, onnodig gebel naar de klantenservice enz....

Maar dan betalen we wel aan de deur via PIN...
Elke telefoon via rembours? Dat kan ik mij niet voorstellen. Logistieke afhandeling duurt dan langer omdat de financien nog moet regelen. Daarnaast zou de koerier een grotere kans om overvallen te worden. ik denk niet dan een koeriersbedrijf dat risico wil lopen.

Als dit waar zou zijn dan bied je de mogelijkheid toch niet aan om via ideal te betalen en pas de internetpagina aan? Ik ga er vanuit dat er computerproblemen zijn en dat ze driftig bezig zijn om e.e.a. te herstellen desnoods de betalingstermijn verlengen. zo niet dan zou de manager klantenservice zich diep moeten schamen.
Na de aanpassing, heb ik meteen via Ideal kunnen betalen. Hartstikke bedankt voor de snelle reactie. Dit topic kan voor mij gesloten worden.
Wacht nu met spanning af, wanneer my nieuwe iphone4S bezorgd wordt.Kan mijn oude 3G Iphone na drie jaar naar het volgende familielid.

Elke telefoon via rembours? Dat kan ik mij niet voorstellen. Logistieke afhandeling duurt dan langer omdat de financien nog moet regelen. Daarnaast zou de koerier een grotere kans om overvallen te worden. ik denk niet dan een koeriersbedrijf dat risico wil lopen.<br />.



Ik denk dat je onder rembours moet verstaan: Pinnen aan de deur.

Dan kunnen ze hem wel overvallen, maar dan hebbben ze alleen z'n PIN apparaat. ;)

(Ja, en de rest van alle iPhones die in z'n busje liggen... Daarom, ik geloof het pas, als ik volgende week vrijdag m'n iPhone in m'n handen heb...;) )


P Bessems:

Nou, we gaan het nog een keer proberen!

Update (11:45) : Hij doet het nog steeds niet hoor!
Bij rembour staat betalen met pin en chartaal geld. Alleen met pin betalen zou niet handig zijn want je hebt met het apparaat niet overal verbinding. Hoofdargument is de lange logisiteke afhandeling. De overvalgevoeligheid is een bijkomend argument.



[quote]"ForumListingBoxThreadQuote"
Reputatie 7
Chartaal geld kende ik nog niet. Zo leer je toch iedere dag weer wat bij.

Chartaal geld - Wikipedia
Reputatie 7
Wanneer je eerst gekozen hebt voor credit card betaling, maar vervolgens toch via iDeal moet of willen betalen krijg je een foutmelding.
Het betalingsproces is dan namelijk gestart voor credit card. Het is dan niet meer mogelijk om te kiezen voor iDeal betaling.

De betalingsmethode zal automatisch na maximaal 19 uur omgezet worden naar een remboursbestelling.
De order blijft dus wel bestaan, alleen dien je dan aan de deur te betalen.
ik kan nog steeds niet met ideal betalen 😞

Wanneer je eerst gekozen hebt voor credit card betaling, maar vervolgens toch via iDeal moet of willen betalen krijg je een foutmelding.
Het betalingsproces is dan namelijk gestart voor credit card. Het is dan niet meer mogelijk om te kiezen voor iDeal betaling.
De betalingsmethode zal automatisch na maximaal 19 uur omgezet worden naar een remboursbestelling.
De order blijft dus wel bestaan, alleen dien je dan aan de deur te betalen.



Toen ik de mail kreeg heb ik gelijk voor ideal gekozen en toen kreeg ik een foutmelding dat de pagina niet kon worden gegenereerd dus had het nog een keer geprobeerd maar nu blijf ik maar terug komen op de 1e pagina als ik voor ideal kies ????)
En ik krijg ook geen foutmelding wordt maar elke keer naar de 1e pagina gestuurd !

Wanneer je eerst gekozen hebt voor credit card betaling, maar vervolgens toch via iDeal moet of willen betalen krijg je een foutmelding.
Het betalingsproces is dan namelijk gestart voor credit card. Het is dan niet meer mogelijk om te kiezen voor iDeal betaling.
De betalingsmethode zal automatisch na maximaal 19 uur omgezet worden naar een remboursbestelling.
De order blijft dus wel bestaan, alleen dien je dan aan de deur te betalen.



Handig hoor.....
Reputatie 7
@KoenMeijering

Ik ga het doorzetten naar onze specialist en laat het zo snel mogelijk aan je weten.:)
Ik heb alleen nog maar de mail ontvangen dat de bestelling is ontvangen. Wanneer krijg je de mail om te kunnen betalen?
Ik wil graag betalen via iDeal, maar de 1e keer liep het vast en nu komt ik niet verder dan het keuze formulier. Is het stuk ofzo?
hehe het werkt kan eindelijk met ideal betalen 😃
Reputatie 7
@KoenMeijering en @Rostrata

Wij hebben de order aangepast voor jullie. Het is nu weer mogelijk om te betalen via iDeal. Willen jullie het laten weten of dit gelukt is.?
@koenmeijering

Wij hebben de order aangepast voor jullie. Het is nu weer mogelijk om te betalen via iDeal. Willen jullie het laten weten of dit gelukt is.?

zoals bij mijn vorige post te zien is het werkt inderdaad nu 😃 bedankt !
Reputatie 7
@Robijntje en @ben035

Ik ga voor jullie ook de vraag doorzetten naar de specialist zodat het toch mogelijk is om de order via iDeal betaling te voldoen. Zodra ik hier meer informatie over heb laat ik het hier weten.

@ KoenMeijering en @ Rostrata
Wij hebben de order aangepast voor jullie. Het is nu weer mogelijk om te betalen via iDeal. Willen jullie het laten weten of dit gelukt is.?



Yep, het is gelukt!
Bedankt voor de service!
Ik heb ook problemen om met iDeal te betalen. Is het mogelijk om hier ook naar te laten kijken?
Reputatie 2
Ik heb tot nu toe alleen nog maar een orderbevestiging's e-mail gekregen. " U krijgt zo snel mogelijk de definitieve bevestiging van uw bestelling. Lees de definitieve bevestiging goed; deze bevat informatie over nummerbehoud en betaling van uw bestelling." Weet iemand hoelang het ongveer duurt voordat je de definitieve bevestiging krijgt en dus ook kunt betalen? Vanochtend om 7:50 besteld maar nog altijd geen e-mail ontvangen.
Zelfde probleem hier met ideal. Ideal als eerste keuze aangegeven, daarna een foutmelding en toen niets meer...

Kan mijn order ook aangepast worden? Thanx!
@HenkTM: Voor mij geldt ook dat ik de eerste keer bij iDeal een foutmelding kreeg en nu niet meer verder kan. Kan het bij mij ook worden aangepast? Alvast bedankt.

Reageer