Vraag

Iphone 4s besteld alleen betaling via Ideal niet mogelijk

Toon eerste reactie

113 reacties

Reputatie 7
@Connie

Welkom op het T-Mobile Forum.:)

Je order zal per brief aan je bevestigd worden en is verder correct bij ons binnen gekomen. Helaas kan ik deze niet meer terug zetten naar een iDeal betaling vooraf. Wanneer je dit echt wilt, moet ik de huidige order eerst annuleren. Je kunt overigens ook erg gemakkelijk de order per pin aan de koerier betalen of met cash. Nummerbehoud aanvragen is inderdaad niet nodig bij een contractvernieuwing. 🙂
HenkTM schreef:

@[url=" https:=]flex1908[/url]

Je order is bij binnenkomst al per direct geactiveerd. Hierdoor is nummerbehoud aanvragen niet nodig. De order kan ik echter niet meer terug zetten naar iDeal betaling. Je bepaalt zelf op welke dag de koerier en op welk adres zo meteen je iPhone geleverd wordt.:)

Bedankt voor de info

Ik kan ook niet via ideal betalen.. ik heb geen tijd gehad om te betalen toen ik de iphone bestelde, heeft
het misschien te maken met dat ik te laat ben geweest? Want er staat dat ik rembours moet betalen, terwijl ik
met ideal wil betalen. Iemand een oplossing?
Never mind, ik heb het forum niet goed doorgelezen, ik betaal bij de koerier wel met pin. Ook geen probleem voor mij.
Excuus voor de nutteloze posts. 😛
@HenkTM
Zou je voor mij willen controleren of mijn bestelling correct is doorgekomen (bestelling 912801) en of dit met nummerbehoud is? Heb op dit moment een abonnement bij T-mobile en wil graag mijn mummer behouden.
Alvast bedankt.
Reputatie 2

@ jweimar
Ik kan niet exact zien welke mail je al ontvangen hebt op dit moment, maar ik kan bevestigen dat je contract vernieuwing is geaccordeerd voor 8 december 2011.

Mijn vraag is eigenlijk: is de betaling geregistreerd bij Tmobile? Kan je dit nakijken?
Reputatie 2
Ik heb afgelopen vrijdag ook de Iphone 4S besteld, na een aantal uur kreeg ik de mail binnen waarin ik d.m.v. Ideal kon betalen. Dit lukte, maar meteen na de betaling werd ik weer naar de 'betaling afronden' pagina gestuurd. Het geld is wel van mijn rekening afgetrokken, maar ik heb geen betalingsbevestiging van T-mobile gekregen. Staat het nu wel bij T-mobile geregistreerd dat ik betaald heb, zodat ik niet bij aflevering nog een keer moet gaan betalen? Alvast bedankt!
Reputatie 2
Ik heb telefonisch een nieuwe 4S besteld en wel een SMS gekregen ter bevestiging, maar niet de beloofde mail met info over hoe ik kan betalen en hoe ik een bezorgafspraak kan maken.

Bij de klantenservice krijg ik alleen te horen dat er wel een vertraging zal zijn door de drukte ofzo... Kan ik niks mee.

Weet iemand hoe dit zit?
Reputatie 6
@Ewoudusss
De bestelling is goed doorgekomen. Je kunt de status van de order volgen via http://tmnl.nu/t1

@jweimar en MirtheW
De betaling is gelukt.

@Speedy72
Ik zie dat de bevestigingsbrief al naar je onderweg is. Hier staat ook informatie in over je bestelling. Tevens staat de informatie over de bestelling ook op de T-Mobile website.
Reputatie 7
@Hensib

Ik zie dat je 2 pogingen gedaan hebt:) SalesID 9157** gaan we voor je uitleveren. Wel is deze order omgezet naar een rembours order. Dit betekend dat je met de pinpas kunt betalen aan de koerier.:) Je krijgt van AMP automatisch bericht zodat je met hun een afleverdag kunt afspreken. Vandaag is je contract per post naar je toegezonden.:)
Ik wilde ook mijn bestelling van de iPhone 4s afrekenen met iDeal.
Jammer genoeg niet gelukt.
Betekent dat het nu automatisch is omgezet naar een rembours verzending?
Reputatie 7
@Melvin Jose

Welkom op het T-Mobile Forum.:)

Wanneer er geen iDeal betaling plaats vind of kan plaats vinden wordt de order automatisch omgezet naar een 'rembours order', binnen 20 uur.
@HenkTM

Mijn telefoon wordt binnenkort bezorgd, maar nu blijkt de betaling per credit card niet geregistreerd te zijn en blijk ik alsnog onder rembours te moeten betalen. Het geld is inmiddels echter al wel afgeschreven van mijn credit card. Ik belde de helpdesk en die zeiden dat ik gewoon nog een keer moet betalen, want de betaling is niet geregistreerd en daar kan nu niets meer aan gedaan worden. Als T-mobile alles verwerkt heeft dan krijg ik het geld vanzelf weer terug.

Dit alles stelt mij niet gerust, ze kunnen nu ook blijkbaar niet vinden of ik betaald heb, wie zegt dat ze dat over een week of twee wel kunnen? Enig idee of dat door het herhaaldelijk terugzetten komt?

Reageer