iPhone 4S met contractverlenging

Na de aankondiging van de iPhone 4S werd al vrij snel duidelijk dat hij op 28-10-2011 in de winkels zal liggen. Nu heb ik een vraag, ik mag echt precies één week later mijn abonnement verlengen.. (04-11-2011)

Is het mogelijk om 1 weekje eerder mijn contract te verlengen zonder €69,95 te betalen voor Early Renewal?
Dit worden mijn 7e en 8e jaar aaneengesloten bij T-Mobile, dus weet niet of dit mee weegt?

Met vriendelijke groet,

Bart
icon

Beste antwoord door Jvdblom 6 oktober 2011, 16:59

Allemaal leuk en aardig wat jullie willen, maar heb je er ooit weleens bij stil gestaan dat er ook een hele hoop mensen zijn die al lang een nieuw toestel mogen uitzoeken. Deze groep wacht al ruim 2 tot 3 maanden op de nieuwe Iphone 4S omdat men weet dat hij er aan komt. Waarschijnlijk is de vraag al hoger dan het aanbod en zullen deze mensen dus gedupeerd worden als jullie eerder zouden mogen verlengen, omdat je dus indirect Iphone's van de markt haalt. Dus gewoon lekker wachten en je contractduur uitzitten ook al vervalt deze een week na de release.

Bekijk origineel

44 reacties

Reputatie 5
@Bartacer

Het is niet mogelijk om eerder het abonnement te vernieuwen dan drie maanden voor de einddatum van het contract. Dit wordt te allen tijde een Early Renewal waar automatisch de kosten van €69.95 voor in rekening worden gebracht. In dit geval zul je dus helaas moeten wachten tot en met 4 november om de nieuwe iPhone 4S te kunnen bemachtigen.
Reputatie 6
Gezien de vraag naar de 4S zou ik niet voor die early renewal gaan aangezien de kans bestaat dat je niet meteen de 28e een 4S in je handen hebt. Beter een weekje wachten zou ik zeggen. 😉
Reputatie 2
T-Mobile, wanneer kan ik mijn contactverlenging voor de 4S in jullie systeem invoeren?
Aeon schreef:

@[url=" https:=]Bartacer[/url]

Het is niet mogelijk om eerder het abonnement te vernieuwen dan drie maanden voor de einddatum van het contract. Dit wordt ten aller tijden een Early Renewal waar automatisch de kosten van €69.95 voor in rekening worden gebracht. In dit geval zul je dus helaas moeten wachten tot en met 4 november om de nieuwe iPhone 4S te kunnen bemachtigen.

Hmm, ja ik kan echt niet langer wachten! Heb al genoeg problemen gehad met me oude telefoon(s).. Mijn Samsung Omnia II kapot, viel buiten de garantie. Had tuurlijk geen zin om weer super veel te gaan betalen voor een telefoon. Nu een BlackBerry Curve 8520, maar dat is niet echt een goede telefoon om het netjes te zeggen.
Ik mag om precies te zijn op 3 oktober mijn abonnement officieel verlengen, maar €69,95 betalen voor 6 dagen eerder een telefoon? Beetje overdreven haha! Maar kunnen ze niet 6 dagen eerder op het knopje klikken "Abonnement verlengen"? Ik ben al 6 jaar klant met abonnement bij T-Mobile, dus een kleine uitzondering moet toch geen probleem zijn?
Als je kijkt dat er toen met de iPhone 4 een levertijd van 6 weken op zat toen hij uitverkocht was..
Reputatie 6
bartacer waarschijnlijk bedoel je 3 november niet 3 okt. neem ik aan ???
arie61 schreef:

bartacer waarschijnlijk bedoel je 3 november niet 3 okt. neem ik aan ???

Haha ja dat klopt, ik wilde het aanpassen.. Maar dat lukt niet omdat als ik op aanpassen klikte kreeg in geen tekst!
Maar het is inderdaad 3 november! 😉
Reputatie 7
@sander0045
Zodra het toestel wordt aangeboden kun je het contract vernieuwen. De verwachting is dat de nieuwe iPhone 4S op 28 oktober in de winkels ligt.

@bartacer
Zoals Aeon al heeft aangegeven is het niet mogelijk om het contract eerder te vernieuwen tenzij je kiest voor een Early Renewal.
Reputatie 5
@CindyS
Eerlijk gezegd vind ook ik zes dagen voordat je contract afloopt de mensen opzadelen met een Early Renewal een beetje te gek voor woorden. Vooral als het hier gaat om een klant die al acht jaar tevreden is over de service en dienstverlening van T-Mobile. Echt klantvriendelijk is het niet. Het zou gepast zijn om klanten die al langer klant zijn in dit soort situaties enigzins tegemoet te komen, tenzij men het verlies van deze ene klant op de koop toe neemt. Zelf heb ik wat dit betreft geen recht van spreken, ik ben pas drie maanden klant, maar als ik dit zo lees, vind ik de houding van T-Mobile tegenover klanten die al jaren tevreden klant zijn wel erg kort door de bocht. Immers dit zijn wel de klanten die T-Mobile groot hebben gemaakt, en waar je als tegenmoetkoming ook iets voor terug moet doen. Juist dit stukje dienstverlening is voor mij straks van zeer grote invloed of ik mijn contract bij T-Mobile zal verlengen of zal beeïndigen.
Reputatie 2
@Cindy S

Ik snap dat je 'm kan verlengen als hij beschikbaar is, maar is het niet handiger om de winkels een beetje te ontlasten als je bijvoorbeeld een week van tevoren je bestelling in het systeem kan zetten bij my T-mobile?

Iedereen wil de 4S graag op de releasedatum, als je 'm pas vanaf de 28 kan bestellen op my t-Mobile gaat iedereen natuurlijk de 28e naar de T-Mobile Shops toe.

Denk dat de meesten onder ons en de medewerkers van de Shops liever hebben dat wij thuis op de bank zitten te wachten tot de koerier langskomt.

Of zie ik dit verkeerd?
@erikcreugers

Met ELK woord wat je zegt ben ik het eens! Ik ben al zo lang klant van jullie, en heb al vaker problemen met jullie gehad. En dan is het niet mogelijk om 6 dagen eerder op het knopje "Verleng abonnement" te klikken?
Maar.. Zou ik €69,95 op de toonbank neerleggen is het ineens wel mogelijk om er op te klikken!

Ik was zeker nooit van plan bij T-Mobile weg te gaan, ben doorgaans tevreden en jullie doen niet iets terug voor de vaste klant?

Ik vraag niet om korting, ik vraag niet om gratis producten, eigenlijk zorg ik ervoor dat jullie weer 2 jaar lang €34,50 van mijn bankrekening af mogen schijven!

Hoop echt dat jullie inzien dat klanten zo geen klant meer willen zijn..
Allemaal leuk en aardig wat jullie willen, maar heb je er ooit weleens bij stil gestaan dat er ook een hele hoop mensen zijn die al lang een nieuw toestel mogen uitzoeken. Deze groep wacht al ruim 2 tot 3 maanden op de nieuwe Iphone 4S omdat men weet dat hij er aan komt. Waarschijnlijk is de vraag al hoger dan het aanbod en zullen deze mensen dus gedupeerd worden als jullie eerder zouden mogen verlengen, omdat je dus indirect Iphone's van de markt haalt. Dus gewoon lekker wachten en je contractduur uitzitten ook al vervalt deze een week na de release.
Het was niet de bedoeling die reactie als antwoord in te stellen!

Maar daar ben ik het niet mee eens, dit word mijn 4e 2-jarige abonnement.. Door mensen zoals mij worden ze groter en groter! Dan mogen ze wel eens wat terug doen.

Het is wie het eerst komt wie het eerst maalt, dus lig je 2 uur vantevoren voor de T-Mobile winkel dan heb je hem eerlijk verdient!
Reputatie 6
bartacer je kan natuurlijk ook wachten tot de iphone5 uitkomt

Elke dag met mijn Blackberry is een dag te veel, hij is zo sloom en heeft geen 3G.
Maarja ik had toen weinig keuze toen mijn Samsung Omnia II kapot ging en het buiten de garantie viel..

Kan dus echt niet meer wachten om een iPhone te kopen!
een tip voor iedereen,ga naar telfort ben je van al het gezeik af!!!!!!!!!!

ik heb net een abbenoment bij tmobile nou nooit meer een en al ellende!!!

ik verleng op 11-11-2011 mijn abenomnet bij telfort die had ik opgezegd maar terug gedraaid!

ik ben er nu 100%zeker van dat ik de iphone 4s krijg ! hij is voor mij ook gereserveerd!!

bij telfort hoef je je ook niet af te vragen of je rekening wel klopt!!

ik had telfort al 6 jaar nooit een keer gezeik

en heb je kritiek op tmobile,dan blokkeren ze je of draaien er omheen!!
Opzich klopt mijn rekening bij T-Mobile altijd..

Alleen vind dat ze wel eens wat terug mogen doen voor de vast klanten.

Al helemaal als het gaat om een abonnement 6 dagen eerder verlengen!
Reputatie 6
Bartacer ze kunnen dat natuurlijk niet doen (want dan komt er morgen een met tien dagen)maar ik hoop dat ze je toch gaan matsen voor een vaste klant
Nouja, 10 dagen vind ik persoonlijk weer wat anders.
Ze kunnen toch zeggen als je 1 week later mag verlengen, kun je je toestel toch de 28e ophalen.
Het is toch wel de release van een iPhone! En daarbij ben ik natuurlijk een vaste klant.

En het klinkt misschien hard, maar voor T-Mobile ook 10 anderen hoor!
Ik weet zeker dat één van de andere providers mij wel wil matsen, als ze dan een nieuwe klant binnenhalen..
Reputatie 7
@alfa156

Dat is in mijn ogen ook niet waar, want bij telfort kun je een duur abbonement nemen waar je schandalig genoeg geen smsjes bijzitten! Daar moet je de sms bundel apart bijnemen (& ik heb er ervaring mee) Nou als dat de kracht achter Telfort is :)

En mijn rekeningen klopte btw ook nooit, ze werden steeds hoger en Telfort kon daar zelf nieteens een reden van geven. Ik zit inmiddels al bijna 1 jaar terug bij t-mobile en nog nooit erge problemen gehad 🙂
erikcreugers schreef:

@CindyS
Eerlijk gezegd vind ook ik zes dagen voordat je contract afloopt de mensen opzadelen met een Early Renewal een beetje te gek voor woorden. Vooral als het hier gaat om een klant die al acht jaar tevreden is over de service en dienstverlening van T-Mobile. Echt klantvriendelijk is het niet. Het zou gepast zijn om klanten die al langer klant zijn in dit soort situaties enigzins tegemoet te komen, tenzij men het verlies van deze ene klant op de koop toe neemt. Zelf heb ik wat dit betreft geen recht van spreken, ik ben pas drie maanden klant, maar als ik dit zo lees, vind ik de houding van T-Mobile tegenover klanten die al jaren tevreden klant zijn wel erg kort door de bocht. Immers dit zijn wel de klanten die T-Mobile groot hebben gemaakt, en waar je als tegenmoetkoming ook iets voor terug moet doen. Juist dit stukje dienstverlening is voor mij straks van zeer grote invloed of ik mijn contract bij T-Mobile zal verlengen of zal beeïndigen.

Een beetje een rare manier van redeneren vind ik. Er zijn toch gewoon voorwaarden? Waar ligt de grens dan? moet twee weken eerder dan ook kunnen. En drie weken? Vier weken? Vergeet niet dat we het hier al hebben over uberhaupt 3 maanden vroegtijdig verlengen. En hoe lang moet je dan klant zijn? is 4 jaar dan ook genoeg of ben je dan niet goed genoeg om de voorwaarden niet voor jou te laten gelden. Echt een typische consumenten redenering naar mijn mening.
Reputatie 5

Een beetje een rare manier van redeneren vind ik. Er zijn toch gewoon voorwaarden? Waar ligt de grens dan? moet twee weken eerder dan ook kunnen. En drie weken? Vier weken? Vergeet niet dat we het hier al hebben over uberhaupt 3 maanden vroegtijdig verlengen. En hoe lang moet je dan klant zijn? is 4 jaar dan ook genoeg of ben je dan niet goed genoeg om de voorwaarden niet voor jou te laten gelden. Echt een typische consumenten redenering naar mijn mening.

Natuurlijk zijn er voorwaarden. Echter... Als je bij een klant, die al acht jaar klant is bij een firma 70 euro in rekening gaat brengen omdat hij zes dagen voordat zijn overeenkomst afloopt toch nog een volledige Early Renewal in de maag splitst, zodat deze trouwe klant toch gebruik kan maken van de mogelijkheid om als een van de eerste een nieuw model telefoon te kunnen bemachtigen vind ik wel heel erg triest. Natuurlijk moet je een ondergrens trekken in dit soort gevallen, en één week voordat je huidige contract afloopt vind ik persoonlijk reëel. Iemand die in de laatste week zit van een contract, en vraagt of dit eerder kan worden verlengd moet je geen 70 euro extra in rekening brengen. Bovendien wordt niet dagelijks een nieuw of verbeterd model van een mobiele telefoon op de markt gebracht. Al is een Iphone een zeer gewild toestel.
Waar het hier om gaat is een stukje service naar de klant toe. Het betreft hier immers een event dat niet dagelijks voorkomt, en een uitgekiende kans voor T-Mobile is om klanten die al jaren en jaren klant zijn tegemoet te komen. Ik ben van mening dat klanten die al zolang klant zijn toch wel een streepje voor hebben op klanten die pas een jaar of drie klant zijn. Hoe langer je klant bent, hoe meer streepjes voor je hoort te hebben.
@erikcreugers
Fijn dat iemand het snapt!

Maar het gaat mij ook écht niet om die 6 dagen dat ik de telefoon éérder zou hebben..
Het gaat meer om het feit, dat als ik hem dan officieel kan halen, is hij uitverkocht!

En 4 tot 6 weken langer met de telefoon die ik nu heb? Nog liever geen telefoon!
Reputatie 5
En dan te bedenken dat als je tegen die tijd een Early Renewal aanvraagt, de afhandeling ervan een week zal duren. En dan 70 euro ervoor moeten dokken...
http://www.telegraaf.nl/digitaal/10684559/__Prijzen_iPhone_4S_bij_KPN_uitgelekt__.html?p=16,1

lekker duur, wat gaat t-mobile doen?
Reputatie 4
Die prijzen kunnen toch niet kloppen. Betekent dat ze veel maar dan ook veel duurder zullen zijn dan in Amerika.
Dit was bij de voorgaande iPhone's ook niet het geval.

Reageer