iPhone 4S met contractverlenging

Toon eerste reactie

44 reacties

In verhouding is dat niet veel duurder hoor! Bij KPN kost een iPhone 4 16GB (niet de 4S!) nu i.c.m. een 2-jarig €35,- abonnement €259,95..
Volgens de gelekte prijzen kost de iPhone 4S 16GB bij KPN i.c.m. een 2-jarig €35,- abonnement €309,95, dat betekent dat hij "maar" €50,- duurder is..
Hier kun je de gelekte prijslijst vinden: http://www.iphoneclub.nl/145591/mogelijke-kpn-prijzen-iphone-4s-duiken-op/.

Daarbuiten kost de iPhone 4 16GB met een 2-jarig €34,50 abonnement €189,95, dat is €70,- goedkoper dan bij KPN..
EN daarbij komt ook nog dat je bij KPN 50 belminuten minder en maar 250MB internet krijgt, voor een vergelijkbaar abonnement!
Dit alles bij elkaar zorgt er bij mij voor dat ik gewoon bij T-Mobile blijf, vooral ook voor het onbeperkte internet!
erikcreugers schreef:

Natuurlijk zijn er voorwaarden. Echter... Als je bij een klant, die al acht jaar klant is bij een firma 70 euro in rekening gaat brengen omdat hij zes dagen voordat zijn overeenkomst afloopt toch nog een volledige Early Renewal in de maag splitst, zodat deze trouwe klant toch gebruik kan maken van de mogelijkheid om als een van de eerste een nieuw model telefoon te kunnen bemachtigen vind ik wel heel erg triest. Natuurlijk moet je een ondergrens trekken in dit soort gevallen, en één week voordat je huidige contract afloopt vind ik persoonlijk reëel. Iemand die in de laatste week zit van een contract, en vraagt of dit eerder kan worden verlengd moet je geen 70 euro extra in rekening brengen. Bovendien wordt niet dagelijks een nieuw of verbeterd model van een mobiele telefoon op de markt gebracht. Al is een Iphone een zeer gewild toestel.
Waar het hier om gaat is een stukje service naar de klant toe. Het betreft hier immers een event dat niet dagelijks voorkomt, en een uitgekiende kans voor T-Mobile is om klanten die al jaren en jaren klant zijn tegemoet te komen. Ik ben van mening dat klanten die al zolang klant zijn toch wel een streepje voor hebben op klanten die pas een jaar of drie klant zijn. Hoe langer je klant bent, hoe meer streepjes voor je hoort te hebben.

6 dagen voordat het contract afloopt? Je mag 3 maanden voordat je contract afloopt al vervroegd vernieuwen! Het gaat hier dus om iemand die 3 maanden en 6 dagen vòòr de einddatum al wil verlengen. Dat is wat anders dan 6 dagen. Daarbij gaf de reactie al aan dat er ook klanten zijn die al twee maanden of langer wachten terwijl ze al lang mogen verlengen. Deze mensen hebben geduld gehad en hebben gewacht met bestellen totdat de nieuwe iPhone uitkwam. Deze mensen hebben dan toch gewoon voorang....
Reputatie 4

Dit alles bij elkaar zorgt er bij mij voor dat ik gewoon bij T-Mobile blijf, vooral ook voor het onbeperkte internet!

Ook bij T-Mobile Smart is dit niet meer zo, helaas. Abonnementen van 500 mb tot 1 gb.
Hoop dat de prijzen van T-Mobile snel bekend worden gemaakt.
Reputatie 6
Hou er ook rekening mee dat KPN een ander strategie heeft dan de meeste aanbieders. KPN heeft ervoor gekozen dat iedere klant na drie maanden kosteloos elke maand haar bundel omlaag en omhoog mag doen. Daarin mag dat dus ook van de hoogste en de laagste. Daarom berekend KPN de kosten van een toestel op de lengte van de contract (1 of 2 jaar) en van de hoogte van je bundel van de eerste drie maanden. Hierdoor verwacht ik dat de toestelprijs bij KPN anders ligt dan bij aanbieders die een vaste bundel hebben gedurende de contract. Hiermee hoop ik dan ook dat de iPhone 4S goedkoper (in verhouding) zal zijn dan bij KPN.
Naar T-Mobile geweest, gevraagd of ik dan mijn abonnement 6 dagen eerder kan vernieuwen.. De medewerker kon mij vertellen dat dit geen probleem zou moeten opleveren, omdat ik vaste klant was hoefde ik geen €69,95 bij te betalen.

Het ENIGE wat ik zou moeten doen is even naar de T-Mobile klantenservice bellen, en vragen of ze mijn abonnement vrij willen geven. Nou bel ik net naar de klantenservice, en wat denk je? Nee meneer, dat is niet mogelijk.

Lekkere service T-Mobile!
Reputatie 3

Naar T-Mobile geweest, gevraagd of ik dan mijn abonnement 6 dagen eerder kan vernieuwen.. De medewerker kon mij vertellen dat dit geen probleem zou moeten opleveren, omdat ik vaste klant was hoefde ik geen €69,95 bij te betalen.

Het ENIGE wat ik zou moeten doen is even naar de T-Mobile klantenservice bellen, en vragen of ze mijn abonnement vrij willen geven. Nou bel ik net naar de klantenservice, en wat denk je? Nee meneer, dat is niet mogelijk.

Lekkere service T-Mobile!

Waarom kun je niet gewoon 6 dagen wachten dan? De regels zijn toch duidelijk; maximaal 3 maand voor einde contract verlengen en anders early renewal op de koop toe nemen.
Ik snap dit gezeur niet. Je mag al 3 maanden eerder, alleen moet je daar nog 6 dagen voor wachten.
Ergens ligt de grens, zou mooie puinhoop worden als iedereen gaat zeuren die nog 1 of 2 weken moet wachten.
Waarom zou ik het niet willen als het zou kunnen haha? 😛 Vind alleen dat je niet iets moet gaan toezeggen, als je het niet waar kan maken! Voorheen was het trouwens altijd 4 maanden, dat was veel beter..

Heb hem onlangs pre-ordered bij The Phone House, ik ga er nog eens even over nadenken welke provider ik wil!
Reputatie 2
Niemand heeft het gezegd dat het kan, want de grens is drie maanden. Duidelijk toch? Ik begrijp dat je het probeert, maar je kan het T-Mobile niet kwalijk nemen dat ze hun eigen voorwaarden hanteren.

En welke levertijd is toegezegd bij je pre-order? Volgens mij zal het uiteindelijk allemaal geen verschil maken......
Kijk bewijzen dat iemand iets heeft gezegd is moeilijk, maar neem van mij aan het is echt zo. Ik snap tuurlijk dat ze de voorwaarden hanteren, alleen moeten ze niet eerst zeggen dat het wel kan en daarna niet.

Ik was heel vroeg met mijn pre-order, heb een witte 16GB besteld. Hij zou op de dag zelf geleverd worden, omdat de eerste levering nog niet op besteld was!
T-Mobile zou de termijn, waarop je je contract kan verlengen, afhankelijk kunnen maken van hoe lang je al klant bent.
3 maanden eerder verlengen als je 1 jaar klant bent, 4 maanden als je twee jaar klant bent enz. enz.
Op die manier binden ze klanten langer aangezien je nieuwe contract pas in gaat op de einddatum van je vorig contract.(en verdienen ze ook meer aan je!)
Ik kan pas vanaf 01.12.11 mijn contract verlengen. Is dan de actie nog steeds geldig? (3 maanden gratis abbo)
Nou ik heb die iPhone 4s al lekker besteld bij T-Mobile 😃 al lang vaste klant en ben nog steeds dik tevreden! nu nog even wachten tot ze een afleverdatum afspreken (A) 😃
Reputatie 2
onmogelijk !!!!!!!!!!!
Hoezo? 😃 kan gwn hoor 😃
Is helemaal niet onmogelijk...
Ik heb m ook al besteld 🙂
Reputatie 2

Kijk bewijzen dat iemand iets heeft gezegd is moeilijk, maar neem van mij aan het is echt zo. Ik snap tuurlijk dat ze de voorwaarden hanteren, alleen moeten ze niet eerst zeggen dat het wel kan en daarna niet.<br />
<br />
Ik was heel vroeg met mijn pre-order, heb een witte 16GB besteld. Hij zou op de dag zelf geleverd worden, omdat de eerste levering nog niet op besteld was!

Preorder = onmogelijk !!!!!!
Reputatie 2
Echt nie !!!!!!!!!
Reputatie 2
Sommige mensen hebben woensdag een mail gekregen met daarin een link waarmee je de 4s kon bestellen. Om stipt 15.03u woensdag 19 oktober had ik de 4s besteld en twee uur later de bevestiging via mail gekregen!

Ik ben al jaren t-mobile klant ( 7 jaar) Wil dat dan zeggen dat ik bij een 2-jarig abonnement 7 maanden eerder voor het aflopen van abonnement mag verlengen? Is toch van de zotte! Gewoon dus wachten tot je 3 maanden er voor zit!

Mensen hebben soms te veel tijd over om voor dit soort onbenulligheden andere mensen lastig te vallen!

Reageer