Beantwoord

iPhone 6, 2 jaar contract. 6S?

Hallo,
Ik heb een 2 jarig contract voor mijn iPhone 6. Binnenkort wordt waarschijnlijk de iPhone 6s aangekondigd, kan je door extra bij te betalen die telefoon in mijn contract doen, die dan nog 1 jaar loopt.?
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 12 augustus 2015, 00:13

Goedenacht @Daanbhs

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Helaas is dat niet mogelijk.
Je kan voor een Early Renewal gaan. Dan moet je 3 jaar met je 6S doen. Dat lijkt mij geen oplossing.
Ook moet je hierbij een bedrag van €71,12 betalen.

Wat je beter kan doen is je iPhone 6 verkopen en een 6S kopen of je iPhone 6 inruilen tegen een iPhone 6S.
Dit is een goedkopere oplossing. ;)

Groetjes,
Leroy
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Goedenacht @Daanbhs

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Helaas is dat niet mogelijk.
Je kan voor een Early Renewal gaan. Dan moet je 3 jaar met je 6S doen. Dat lijkt mij geen oplossing.
Ook moet je hierbij een bedrag van €71,12 betalen.

Wat je beter kan doen is je iPhone 6 verkopen en een 6S kopen of je iPhone 6 inruilen tegen een iPhone 6S.
Dit is een goedkopere oplossing. ;)

Groetjes,
Leroy
Reputatie 7
Badge +20
Hey Daanbhs,

Met antwoorden als die van Leroy zijn we altijd blij, hier is namelijk niets meer aan toe te voegen! ;)

Een Early Renewal zou een optie kunnen zijn, maar zoals Leroy al terecht aangeeft moet je dan wel 3 jaar met je iPhone 6S doen plus een bedrag bijbetalen. Niet de meest ideale oplossing hiervoor dus.. Het verkopen van je 6 en los kopen van je 6S zou een logischere optie zijn in dat geval.

Laat even weten of het zo helder is, anders helpen we je graag verder!

Reageer