Vraag

iPhone 6s 64G niet leverbaar?

• 6 juli 2016
  • 2 reacties
  • 147 Bekeken

Ik heb 2 weken geleden, via een telecom winkel, een nieuw T-mobile abonnement aangevraagd met nummer behoud en een nieuw toestel (iPhone 6S 64Gb)

Het schijnt zo te zijn dat T-mobile dat toestel zelf moet leveren. Prima, maar ik zit er inmiddels al 2 weken op te wachten. Volgens de telecom winkel heeft T-Mobile problemen met het leveren van een iPhone 6S.
Klopt dat? Indien ja, waarom mag de telecom winkel mij dit toestel zelf niet leveren als jullie dat zelf niet binnen een acceptabele termijn kunnen?

Mvrgr

2 reacties

Reputatie 2
Badge +7
Hi Kees_Koot,

Als eerste welkom op het forum.

Als ik je goed begrijpt heeft de Telecom winkel je verteld, dat zij het toestel van T-Mobile geleverd krijgt en T-Mobile leveringsproblemen heeft?
T-Mobile produceert zelf geen toestellen, dus vermoed ik dat de communicatie door de winkel niet helemaal juist is overgekomen.

Daarnaast klopt het verhaal ook niet helemaal, want bij het proberen van het bestellen van een Apple iPhone 6s 64 GB, krijg ik ook online geen melding van latere levertijd. Dus zijn hiervoor geen leveringsproblemen bekend.

groeten,

Robert
Reputatie 7
Badge +20
Hi kees_koot,

Welkom op ons Forum!

Kun je aangeven bij welke telecom winkel jij een nieuw abonnement hebt afgesloten? Ik kan hier niks over vinden ons systeem. Ik zie wel dat het nummer dat is gekoppeld aan je forum account nog een vrij nieuw abonnement is dat nog loopt tot 2018. Wat betreft de levertijden van je toestel hiervoor moet je toch bij de telecom winkel zelf wezen. Zoals Robert aangeeft zijn er geen vertraagde levertijden voor de Apple iPhone 6s 64 GB. Dus je kan het beste contact opnemen met de telecom winkel.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.

Reageer