Beantwoord

iPhone 6s verlengings- aanbod

Hallo,

Ik wilde graag weten wat het nummer van de sales afdeling is die de klant benaderd,
Ik heb zelf gebeld om te verlengen maar hun bod was niet aantrekkelijk genoeg ( 2 euro korting ), in dat geval is Kpn goedkoper. Maar is er iemand die enig idee heeft waar je dit nummer kan vinden?

Mvg
icon

Beste antwoord door Amy 10 december 2015, 16:10

Hey Modriouch,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik denk dat je op zoek was naar het nummer: 0800 8104. Maar ik zie dat je ondertussen al weer hebt gesproken met een van mijn collega's van de Sales-afdeling. Ik snap dat je aan het vergelijken bent en het is inderdaad ook slim dat je contact hebt opgenomen om de mogelijkheden te bespreken.

Wil je het laten weten als wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen? We helpen je graag verder!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Modriouch,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik denk dat je op zoek was naar het nummer: 0800 8104. Maar ik zie dat je ondertussen al weer hebt gesproken met een van mijn collega's van de Sales-afdeling. Ik snap dat je aan het vergelijken bent en het is inderdaad ook slim dat je contact hebt opgenomen om de mogelijkheden te bespreken.

Wil je het laten weten als wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen? We helpen je graag verder!
Hallo Amy,

Bedankt voor je berichtje, ik had inderdaad al een nummer gebeld maar dat was een ander nummer als die jij vermeld hierboven.
Ik vat het maar kort samen,
Ik heb gister twee dames aan de lijn gehad waarvan dame 1 mij had verteld dat ze mij twee euro korting kon bieden niet meer.
Vervolgens heb ik haar gevraag of dat ze mij eventueel kon door verbinden met iemand die wat meer voor mij kon betekenen. Zo gezegd zo gedaan toen kwam mevrouw nummer 2 met een verhaal dat dat helemaal niet mogelijk was en ze was alles behalve klantvriendelijk.
Maar ik zal het nog maals proberen op het nummer dat jij hier hebt gegeven.

Mvg
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Modriouch,

Leuk dat je weer kan verlengen. Ik ben alleen bang dat onze collega's van de afdeling vernieuwingen via het nummer 0800-8104 niet meer kunnen betekenen dan de collega's die je al hebt gesproken. Laat ons weten of jullie er alsnog samen uit zijn gekomen. We zijn erg benieuwd!
Hallo Issam,

Het is tot op heden niet gelukt, ik zou mijn abbonement wel willen verlengen met die 2 euro korting dus 50 euro voor 3 gig en onbeperkt bellen.
Zou jij dat voor mij kunnen regelen?

Mvg
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Modriouch,

Ik ga mijn best doen om onze collega's te overtuigen. We behouden je graag als klant!

Ik heb je gegevens doorgegeven aan de afdeling vernieuwen. Zij nemen hopelijk vandaag nog contact met je op. Gebeurt dit niet dan zal dit pas na het weekend plaatsvinden in verband met de feestdagen.

Laat ons weten hoe het gesprek is verlopen. Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit gaan komen. 😉

Reageer