Beantwoord

iPhone omruilen na aanschaf in de T-Shop

• 15 maart 2016
  • 3 reacties
  • 207 Bekeken

Ik heb op zaterdag 11maart mijn abonnement verlengd voor twee jaar. Hierbij mog ik een toestel kiezen.
Na lang getreuzel over of ik nou een iphone6S plus of samsung galaxy s7 moest nemen, heb ik uiteindelijk toch voor de iphone gekozen omdat ik nog nooit een samsung had gebruikt. Nu heb ik toch spijt van mijn keuze en zou ik graag de toestel willen omruilen voor een samsung . Is er enige mogelijkheid dat dit kan?
icon

Beste antwoord door David 15 maart 2016, 15:16

Hoi AynurAy,

Welkom op ons Forum! :)

Erg jammer om te lezen dat je spijt hebt van je keuze.. Ik zie dat je jouw verlenging hebt afgesloten in de T-Shop Amsterdam Bijlmerplein. Bij een aankoop in de winkel is er helaas geen mogelijkheid tot het annuleren en retourneren van je bestelling. Hopelijk is de twijfel niet dusdanig heftig dat je nu hevig teleurgesteld bent in je keus voor de iPhone 6S?

In het slechtste geval zou je kunnen kijken of er wellicht iemand je iPhone wilt overnemen om dan de Samsung los aan te schaffen? Het is wat omslachtig, maar misschien is dat dan een alternatief?

Als wij nog ergens bij kunnen helpen, horen we dat graag van je.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi AynurAy,

Welkom op ons Forum! :)

Erg jammer om te lezen dat je spijt hebt van je keuze.. Ik zie dat je jouw verlenging hebt afgesloten in de T-Shop Amsterdam Bijlmerplein. Bij een aankoop in de winkel is er helaas geen mogelijkheid tot het annuleren en retourneren van je bestelling. Hopelijk is de twijfel niet dusdanig heftig dat je nu hevig teleurgesteld bent in je keus voor de iPhone 6S?

In het slechtste geval zou je kunnen kijken of er wellicht iemand je iPhone wilt overnemen om dan de Samsung los aan te schaffen? Het is wat omslachtig, maar misschien is dat dan een alternatief?

Als wij nog ergens bij kunnen helpen, horen we dat graag van je.
Dag David,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb erover nagedacht om mijn toestel zoals je aan hebt gegeven over te laten nemen door iemand zodat ik de Samsung dan kan aanschaffen maar dan maak ik er zoveel verlies mee aangezien de maandelijkse kosten die ik voor mijn Iphone betaal veel hoger zijn omdat daar ook een deel van het toestel prijs in zit zoals je weet. Ook omdat de iphone duurder is dan een Samsung. want u geeft aan dat ik mijn toestel zou kunnen verkopen en daarvoor in de plaats een Samsung zou kunnen nemen als ik dat goed begrijp, toch? En hoe gaat dat verder met het contract tussen Tmobile en mij, aangezien de Iphone op mijn naam staat is het dan mogelijk om die door te verkopen zodat ik een Samsung kan nemen?

Ik had gehoopt dat ik samen met Tmobile ongeacht of de toestel in de winkel is aangeschaft wel wat zouden kunnen regelen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Aynur,

Jij ook bedankt voor je reactie. Je hebt je abonnement in een T-Mobile shop afgesloten en daarbij kreeg je de mogelijkheid om beide toestellen te bekijken en een keuze te maken. Een annulering is daarom niet mogelijk. Alleen bij online bestellingen is de Wet Koop op Afstand geldig waarbij je een bedenktijd van 14 dagen krijgt. Wij kunnen dus in dit geval weinig voor je betekenen.

Mag ik vragen waarom de iPhone jou niet bevalt? Ik heb er zelf ook een en hij bevalt heel goed. Mocht je een ander toestel willen dan kun je natuurlijk de tip van David opvolgen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Reageer