Vraag

Is het mogelijk om de aanbieding van mobiel + thuis van 50euro te krijgen als je al T-mobile Thuis hebt?

• 19 april 2020
  • 6 reacties
  • 232 Bekeken

Hallo,

Ik heb momenteel T-Mobile Thuis (internet,tv,bellen) sinds Juni 2019 voor € 57,96 p/m. Daarnaast heb ik bij een andere provider een sim only met onbeperkt bellen + 5GB 4G voor 10 euro p/m, totaal 67.96 euro.

Zag op de website van T-Mobile dat als je een Uit & Thuis abonnement neemt dat je de eerste 3 maanden 50euro per maand betaald en daarna 65 euro. Het mobiele abonnement is unlimited dus hierbij zou ik er op vooruit gaan.

Vraag 1: Nu heb ik al T-mobile thuis, is het mogelijk als ik een tmobile sim only neem dat ik dan de aanbieding van Mobiel+Thuis (zoals bovenstaande ) krijg of geldt bovenstaande alleen voor nieuwe klanten?

Vraag 2: Als ik bij mijn huidige T-mobile thuis een T-mobile sim only unlimited abonnement neem, wat is dan de daadwerkelijke korting wat je krijgt? Wat zou dan mijn totale maandbedrag zijn voor T-mobile thuis + mobiel?

6 reacties

Dan word het 25 euro voor je Mobiel en 25 euro voor de hoogst haalbare internetsnelheid op jouw adres + de kosten voor het TV pakket en bellen er bovenop.

Als je in my tm thuis omgeving kijkt kun je daar zien wat je nu voor TV en bellen betaald.

Let wel op, je moet op beide dan wel zelf klantvoordeel activeren.

Reputatie 7
Badge +16

De korting is voor nieuwe klanten maar als je toe bent aan verlengen met thuis dan kan je vragen om een leuke aanbod bij de klantenservice.

Heb je 1000 Mbit voor 40 euro nu? Met unlimited data en klantvoordeel kom je uit op €42,50 voor thuis en €25 voor mobiel.

De Uit en Thuis is ook voor bestaande klanten, dat is de vrijheid die je in de contracten heb, Internet staat los van het TV en/of bel pakket en.kun je afzonderlijk verhogen en verlagen, dus neem je een nieuw mobiel abonnement kun je door het activeren van klantvoordeel alsnog de korting krijgen en je thuis internet voor 25 euro krijgen naast een nieuw besteld unlimited mobiel abbo ook voor 25 euro.

TV en/of bellen blijven de oude prijs en zou je daar nog klantvoordeel op hebben van de 7.50 korting op extra tv pakket(ten) behoud je die ook, alleen op internet accoord gaan met de nieuwe voorwaarden.

De korting is voor nieuwe klanten maar als je toe bent aan verlengen met thuis dan kan je vragen om een leuke aanbod bij de klantenservice.

Heb je 1000 Mbit voor 40 euro nu? Met unlimited data en klantvoordeel kom je uit op €42,50 voor thuis en €25 voor mobiel.

Ik heb nu :

1000 Mbit 40 euro 

Interactieve tv box 5 euro

Interactieve tv 15.40 euro 

Vast bellen start 2.56 euro

- 5 euro korting gratis interactieve tv box

Totaal 57.96 euro 

Dus als ik een sim only Onbeperkt GB + bellen abonnement neem en klantenvoordeel inschakel, corrigeer mij aub als ik fout zit, kom ik uit op:

1000Mbit 25 euro

Mobiel Onbeperkt GB + bellen 25 euro 

Interactieve tv box 5 euro

Interactieve tv 15.40 euro 

Vast bellen start 2.56 euro

- 5 euro korting gratis interactieve tv box

Totaal 67.56 euro 

2.56 euro duurder dan het normale Mobiel + Thuis pakket omdat je toentertijd bellen in je pakket moest nemen om bepaalde korting te krijgen. 

Is het wellicht mogelijk om de bellen optie te stoppen? Ik gebruik het niet en het zou mij geld besparen. 

Bellen kun je idd gewoon stoppen, die kosten ben je dan kwijt, voor de rest een prima berekening zoals het gaat worden.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @MinderLatency, wat gaaf dat je overweegt om er een mobiel abonnement bij te nemen. Zo kun je inderdaad maximaal profiteren van het Uit & Thuis Klantvoordeel! 😄 Zal ik Vast Bellen voor je stopzetten? 

Mocht je graag telefonisch willen sparren met de lieftallige collega’s van Mobiel, bel dan naar: 0800-7123. Ik weet zeker dat ze staan te popelen om samen met jou het meest ideale abonnement samen te stellen. Je bevindingen en berekeningen zien er goed uit, goed bezig! Als we iets anders voor je kunnen doen, laat het weten. We zitten altijd voor je klaar op de Community.

Voor nu: stay safe and strong. Veel succes met je nieuwe abonnement! ❤

@Waqqas en @Doornekamp33 Superbedankt voor jullie antwoorden, dit is een warm welkom aan alle nieuwe en bestaande users! :grin:

Reageer