Beantwoord

Je mobiele nummer is (nog) niet bekend in het systeem.

Sinds afgelopen vrijdag ben ik klant geworden bij T-mobile en is mijn abbonnement gestart maar het lukt mij niet om mijn simkaart te activeren want dan krijg ik de melding: "Je mobiele nummer is (nog) niet bekend in het systeem. Dit kan zijn omdat je contract nog niet actief is of pas vandaag geactiveerd wordt. Probeer het later nog eens." Heb het weekend niks meer gedaan en vandaag (maandag) weer paar keer geprobeerd maar krijg nog steeds hetzelfde.

Hoe komt dit en kunnen jullie er iets aan doen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 18 december 2018, 11:21

Hoi Laura,

Ik heb het even voor jou gecheckt en zie dat het abonenment inderdaad nog niet gekoppeld is aan een telefoonnummer. Ik heb daar nu een melding van gemaakt, zodat dit voor jou opgepakt gaat worden. Ik verwacht dat dit binnen maximaal 2 dagen nog wordt opgepakt! Excuses voor het ongemakt maar we gaan het voor je rechtzetten.

Hou je ons op de hoogte zodat we zeker weten dat het goed is afgelopen? 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Laura,

Ik heb het even voor jou gecheckt en zie dat het abonenment inderdaad nog niet gekoppeld is aan een telefoonnummer. Ik heb daar nu een melding van gemaakt, zodat dit voor jou opgepakt gaat worden. Ik verwacht dat dit binnen maximaal 2 dagen nog wordt opgepakt! Excuses voor het ongemakt maar we gaan het voor je rechtzetten.

Hou je ons op de hoogte zodat we zeker weten dat het goed is afgelopen? 🙂

Reageer