Beantwoord

Kado

• 12 november 2018
  • 5 reacties
  • 461 Bekeken

Goedenavond,
Ik ben al jaren klant bij jullie dus ik vond het erg leuk dat er een kado beschikbaar is gesteld door T-Mobile als ik klant blijf.
Maar begrijp ik het nu goed als ik mijn huidige abonnement laat doorlopen ik dan geen aanspraak maak op een kado? En dat ik er alleen aanspraak op maak als ik iets nieuws afsluit?
Dat zou erg jammer zijn!
Graag verneem ik een reactie,
Met vriendelijke groet
P van de Klift
icon

Beste antwoord door David 13 november 2018, 16:27

Hoi Pvandeklift,

Tof dat je al zo lang klant bent!

Het klopt inderdaad dat dit alleen is bij het afsluiten van een verlenging, omdat we dan een cadeau willen geven als het ware te vieren dat je al zo lang klant bij ons bent én blijft! Als je er voor wilt kiezen om het huidige abonnement door te laten lopen, dan is dat helemaal je goed recht natuurlijk, maar het cadeau geldt alleen bij het afsluiten van een verlenging. Op die manier maak je ook direct gebruik van ons nieuwste prijsplan, dus dat is ook een voordeel wat je dan mee pakt!

Als je hier nog meer vragen over hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Zo´n kado noemen we gewoon "een sigaar uit eigen doos": je betaalt meer voor hetzelfde en iets waar je niet om hebt gevraagd.
Dat klopt maar dan ga ik ook meer betalen per maand. En ik gebruik zo veel data dus niet.
Reputatie 5
Badge +10
De concurrent heeft geen data vrije muziek , als je 10 gb bundel neemt heb je gewoon weer datavrije muziek.
Ik vind het wel teleurstellend.
Aangezien mijn huidige abonnement wel bijv datavrije muziek luisteren heeft houd ik liever dit.
Maar ben al vele jaren klant bij jullie.
Dus jammer. Wellicht toch maar eens proberen bij de concurrent.

Bedankt voor je reactie.

Groeten Priscilla
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Pvandeklift,

Tof dat je al zo lang klant bent!

Het klopt inderdaad dat dit alleen is bij het afsluiten van een verlenging, omdat we dan een cadeau willen geven als het ware te vieren dat je al zo lang klant bij ons bent én blijft! Als je er voor wilt kiezen om het huidige abonnement door te laten lopen, dan is dat helemaal je goed recht natuurlijk, maar het cadeau geldt alleen bij het afsluiten van een verlenging. Op die manier maak je ook direct gebruik van ons nieuwste prijsplan, dus dat is ook een voordeel wat je dan mee pakt!

Als je hier nog meer vragen over hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer