Beantwoord

kan abonnement niet verlengen

  • 21 mei 2019
  • 9 reacties
  • 641 Bekeken

Ik wil mijn abonnement verlengen, maar als ik wil bestellen krijg ik de melding: Helaas is het niet gelukt om je gegevens op te halen. Probeer het later nog eens. In de afgelopen 24 uur tig keer geprobeerd, maar steeds dezelfde melding. Misschien wil T-Mobile me niet meer als klant?😀
icon

Beste antwoord door Jaimy 21 mei 2019, 14:36

Hoi Leaozinho,

Ben je zo vervelend geweest?! 😋 Haha, nee hoor, natuurlijk willen we je wel als klant behouden!

Begrijp ik goed dat je deze melding pas krijgt als je hebt geselecteerd welk product je wil hebben? Wat je even kunt doen is bellen mijn mijn collega's van sales. Dat kan via dit speciale telefoonnummer: 0800-8104. Zij kunnen dan jouw abonnement direct voor je aanvragen!

Gaat dat zo lukken? Mocht dat niet gaan, laat het dan gerust weten en dan ga ik natuurlijk verder voor je aan de slag!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Leaozinho,

Ben je zo vervelend geweest?! 😋 Haha, nee hoor, natuurlijk willen we je wel als klant behouden!

Begrijp ik goed dat je deze melding pas krijgt als je hebt geselecteerd welk product je wil hebben? Wat je even kunt doen is bellen mijn mijn collega's van sales. Dat kan via dit speciale telefoonnummer: 0800-8104. Zij kunnen dan jouw abonnement direct voor je aanvragen!

Gaat dat zo lukken? Mocht dat niet gaan, laat het dan gerust weten en dan ga ik natuurlijk verder voor je aan de slag!
Kan na 12 dagen nog steeds niet verlengen. Ook de klantenservice lukt het niet. Gegevens en gewenst abonnement zijn genoteerd en eea zou verwerkt worden zodra het kon in het nieuwe systeem. Niks meer gehoord en zelf krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding. Straks zijn de leuke acties voorbij....
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @leaozinho,

Ondertussen zijn we over op het nieuwe systeem en voor zover ik weet werkt alles weer rondom het verlengingsproces. Ik heb het net ook even getest en ik kwam er gewoon doorheen. Misschien zit het in de browser die je gebruikt. Ikzelf maak gebruik van Google Chrome en daarmee ging het dus goed. Verwijder anders even de cookies van je browser en/of test het even met een andere browser, dan zou het moeten lukken!

Als je er nog altijd niet doorheen komt, zou je dan een screenshot kunnen delen van de pagina waar je op vastloopt? Dan kunnen we dit, indien nodig, controleren bij de beheerders van My T-Mobile en de website.

We horen graag of het gelukt is, want we willen je natuurlijk wel graag binnenboord houden! 😁
Helaas, zowel thuis (Apple) als werk (Windows) nog steeds dezelfde foutmelding. Alle systemen zijn up-to-date.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Leaozinho,

Thanks voor het testen. Kun je een screenshot plaatsen van de melding en het scherm waarin je de melding krijgt? Dan kunnen wij het door gaan zetten. Dankjewel alvast!
Steeds dezelfde melding bij de afronding van het bestelproces: Helaas is het niet gelukt om je gegevens op te halen. Probeer het later nog eens.

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @leaozinho,

Dankjewel voor het screenshot! Ik heb dit meteen doorgezet naar onze IT-specialisten. Zij gaan hier induiken en ervoor zorgen dat dit snel goedkomt. Mocht je gebeld worden door een anoniem nummer in de komende dagen, dan kan het dus zijn dat wij dit zijn!
Afgelopen donderdag gebeld door de klantenservice. Volgens de ICT-mensen was het probleem opgelost. Meteen geprobeerd mijn contract te verlengen. Lukte helaas weer niet. Teruggebeld. Ze gingen opnieuw kijken en mij bellen. Inderdaad teruggebeld donderdagavond, maar ik was aan het werk en kon niet opnemen. Zelf teruggebeld, maar de wachtrij was te lang. Net weer geprobeerd via internet mijn contract te verlengen. Helaas weer niet gelukt.....wordt een beetje een trieste bedoeling zo....
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Leaozinho,

Ah, dat is inderdaad niet fijn, maar we gaan je helpen totdat het is opgelost natuurlijk.

Ik heb het meteen weer doorgezet naar IT, met de melding dat het probleem nog niet is oppgelost. Zij gaan !het weer oppakken!

Reageer